ccck2004 當前離線
進階會員
TOP
jefferychan 當前離線
中級會員
A君 當前離線
最錯係-錯係人地錯,啱係自己啱 ...
Administrator
請問A sir有無600A? 又或者H3比600A多左D咩呢? kcthomlau 發表於 8/6/2012 14:59
MirageKnight 當前離線
恕我愚昧,我想先搞清楚可否當高清機頂盒用? ccck2004 發表於 2012-6-8 15:36
恕我愚昧,我想先搞清楚可否當高清機頂盒用? ccck2004 發表於 8/6/2012 15:36
cmh0077 當前離線
初級會員
kcthomlau 當前離線
特級會員
chingon 當前離線
如果有 600A 就好啦 ~! chingon 發表於 8/6/2012 17:07