明內子 當前離線
中級會員
TOP
bluesky 當前離線
EPC義工團
原帖由 good16 於 2009-7-14 01:02 發表 A Sir 有冇得找錢 否則要齊頭俾
chi_waihk 當前離線
pch0113 當前離線
Intel打手
進階會員
原帖由 chi_waihk 於 2009-7-14 17:31 發表 我第一次買野,唔係好明。 跟住我地應該點做,係咪上得A-shop﹖ 去到又點﹖
Offer 當前離線
Moderator
原帖由 qazwsxedcrfv000 於 2009-7-13 21:39 發表 唔駛分開上ASHOP啦 北京D配件應該今個星期三到 我今個星期五一次過完成是次團購 拖咗咁耐 真係唔好意思
hwkit 當前離線
Sora 當前離線
原帖由 hwkit 於 2009-7-14 22:13 發表 今次遲咗知,下次幾時再攪,可否通知,謝謝
kwan3k 當前離線
A君 當前離線
最錯係-錯係人地錯,啱係自己啱 ...
Administrator