大大 good job >.<~
但我想問....
條total尾數$ 係邊到會見到?.?
因為之前 聽你地說 可能有 discount
所以問一問~~

TOP

原帖由 good16 於 2009-7-14 01:02 發表

A Sir 有冇得找錢

否則要齊頭俾

唔係話冇, 但你最好自備啦
因為A SIR 唔會有太多散銀找.... 太多人團購啦

TOP

我第一次買野,唔係好明。
跟住我地應該點做,係咪上得A-shop﹖
去到又點﹖

TOP

原帖由 chi_waihk 於 2009-7-14 17:31 發表
我第一次買野,唔係好明。
跟住我地應該點做,係咪上得A-shop﹖
去到又點﹖

上A Shop,同A Sir話拎貨,講你EPC名,俾錢拎貨走得

TOP

原帖由 qazwsxedcrfv000 於 2009-7-13 21:39 發表
唔駛分開上ASHOP啦
北京D配件應該今個星期三到
我今個星期五一次過完成是次團購
拖咗咁耐
真係唔好意思




請問discount 最終係有幾多錢退?

TOP

禮拜五A Shop有無可能拎到?

[ 本帖最後由 pch0113 於 2009-7-14 22:02 編輯 ]

TOP

今次遲咗知,下次幾時再攪,可否通知,謝謝

[ 本帖最後由 hwkit 於 2009-7-14 22:17 編輯 ]

TOP

原帖由 hwkit 於 2009-7-14 22:13 發表
今次遲咗知,下次幾時再攪,可否通知,謝謝


原來你仲等得慘過我地

TOP

原帖由 hwkit 於 2009-7-14 22:13 發表
今次遲咗知,下次幾時再攪,可否通知,謝謝

你買2009?

TOP

呢團攪成點?

TOP