原帖由 kwan3k 於 2009-7-21 22:27 發表
就係趕貨,第1個唔趕,就靚好多

只係第一個okay

有冇得換

TOP

試下自己重焊

TOP

我都想換粒RGB Matrix=.="佢壞左行綠色,唉好頹啊=.="
又趕住做project

TOP

我相信係團主轉左供應商..
所以同原來既圖吾一樣..
冇論點都好...第一果D 真係好失望..
全部ARDUINO mega/duemilanove 有冇得換?

TOP

自已焊過,ft232rl唔洗重焊,0805個d焊過都唔難

母針座買過/用刀 cut過

TOP

原帖由 kwan3k 於 2009-7-22 00:02 發表
自已焊過,ft232rl唔洗重焊,0805個d焊過都唔難

母針座買過/用刀 cut過

....不是吧.....................
要自己來

[ 本帖最後由 薯餅v.v 於 2009-7-22 00:06 編輯 ]

TOP

還有..團主我的senor shield ver.b 同555..你汁少左比我..

TOP

你自已唔識嗎?

TOP

原帖由 kwan3k 於 2009-7-22 00:53 發表
你自已唔識嗎?

問題係..
點解可以以"急著交貨" 為原因...
做出奇差的貨品...還要客人自己維修,,,
好像真係講吾通
如果我早知qc 係咁低...我真係吾會選擇今日拎lo

TOP

原帖由 kwan3k 於 2009-7-22 00:53 發表
你自已唔識嗎?

識同貨不對版係兩回事(雖然我未拎,但見到都 )

如果識的話又如何?我識畫畫,但買左畢卡索的畫,發現佢有少少luk色,咁係唔係要我畫過?買個service /product係包埋焊,你叫我焊多次,咁不如直情俾d 元件、板我焊...

母針座買過 << 其實我都唔知俾咩反應好

[ 本帖最後由 good16 於 2009-7-22 01:09 編輯 ]

TOP