原帖由 aa4574 於 2009-8-8 11:21 發表

係咪1:10咁溝

係1:10左...
都係好深色

TOP

...我想問舊果d散熱膏要點起??

尤其白色果隻

TOP

原帖由 tonypak1985 於 2009-8-8 11:36 發表
...我想問舊果d散熱膏要點起??

尤其白色果隻

咩叫舊果d?
拎棉花用火酒 抹走佢

TOP

cpu個效能比v8弱
但係display一上水效能就十分好

TOP

有冇人買左MOS而又唔要可以放比我呢

TOP

原帖由 mgchat 於 2009-8-8 15:51 發表
cpu個效能比v8弱
但係display一上水效能就十分好


同我一樣...
CPU同U120A差唔多減左7C左右...
DISPLAY差好遠....但係應該係本身個HS渣者

TOP

我cpu idle比風冷高左4度
可能係比gpu個溫度影響到
我pum -> gpu -> cpu -> 排

但係full load好左6~7度
算你啦

TOP

31可唔可以去拎

TOP

蔥頭兄,
我以取,
但你睇下
對不起,自己睇錯,

[ 本帖最後由 pigskinhk 於 2009-8-8 18:32 編輯 ]

TOP

原帖由 pigskinhk 於 2009-8-8 17:56 發表
蔥頭兄,
我以取,
但你睇下
咩咁益我,幫我節約能源:funk:

張野有咩問題?

TOP