enviro50042c 當前離線
進階會員
原帖由 aa4574 於 2009-8-8 11:21 發表 係咪1:10咁溝
TOP
tonypak1985 當前離線
初級會員
原帖由 tonypak1985 於 2009-8-8 11:36 發表 ...我想問舊果d散熱膏要點起?? 尤其白色果隻
mgchat 當前離線
gisellepang 當前離線
此用戶已列為拒絕往來戶 ...
中級會員
waiyee 當前離線
原帖由 mgchat 於 2009-8-8 15:51 發表 cpu個效能比v8弱 但係display一上水效能就十分好
aa4574 當前離線
pigskinhk 當前離線
原帖由 pigskinhk 於 2009-8-8 17:56 發表 蔥頭兄, 我以取, 但你睇下 咩咁益我,幫我節約能源:funk: