原帖由 薯餅v.v 於 2009-7-22 16:52 發表
我講講個問題..
就係L 一秒一秒咁閃...pwr 長著..
之後TX 同RX 都冇燈
tested in ubuntu 9.10/xp/vista

X2 @XP/Vista
Device Manager Scan都搵唔到野

TOP

原帖由 qazwsxedcrfv000 於 2009-7-22 13:12 發表


我解釋一下
最初我係打算取用有中國地圖果款
但係睇過PCB圖之後發現並唔係原裝Duemilanove PCB Design
係Diecimila改裝
所以以現有供應商取而代之

各位依家對貨品不滿, 本人首先致歉
本人會同供應商聯絡

問題係...kwan3k 吾出黎講都吾知d 貨係佢的
如果你講低聲既話  我會轉做df 貨lo ( 已問,非公版同公版是同價的)
為左平過十幾蚊..變成咁

[ 本帖最後由 薯餅v.v 於 2009-7-22 17:06 編輯 ]

TOP

原帖由 薯餅v.v 於 2009-7-22 16:52 發表
我講講個問題..
就係L 一秒一秒咁閃...pwr 長著..
之後TX 同RX 都冇燈( 插時會閃閃..之後冇)
tested in ubuntu 9.10/xp/vista
mega + 2009 x2 same case.


插時會閃閃..之後冇係正常
Device Manager有無嘢出?
Mega得10隻
我試過曬一定無問題

TOP

原帖由 qazwsxedcrfv000 於 2009-7-22 17:09 發表


插時會閃閃..之後冇係正常
Device Manager有無嘢出?
Mega得10隻
我試過曬一定無問題

Vista+XP無反應
兩部唔同電腦

[ 本帖最後由 pch0113 於 2009-7-22 17:11 編輯 ]

TOP

注意:
唔知你地知唔知
Arduino要係COM1-3內先可以正常運作
以下為Tutorial
http://www.ladyada.net/learn/arduino/lesson0.html

TOP

原帖由 qazwsxedcrfv000 於 2009-7-22 17:09 發表


插時會閃閃..之後冇係正常
Device Manager有無嘢出?
Mega得10隻
我試過曬一定無問題

咁可吾可以講講正確安裝方法..?
download arduino-> 插線->(冇出任何提示去安裝driver..)(手動安裝都吾得)
vista 我試左搵吾到port..pch 試左vista&xp 搵吾到port
我試左ubuntu ..搵到port 選好產品但係..upload led test 程式失敗..再指去另一網頁..

TOP

原帖由 qazwsxedcrfv000 於 2009-7-22 17:13 發表
注意:
唔知你地知唔知
Arduino要係COM1-3內先可以正常運作
以下為Tutorial
http://www.ladyada.net/learn/arduino/lesson0.html

連部腦都搵唔到Arduino

TOP

已check..1-3 port 電腦係冇用到的

TOP

原帖由 薯餅v.v 於 2009-7-22 17:27 發表
已check..1-3 port 電腦係冇用到的

X2
31.jpg

TOP

有無其他USB線可以試一試?
有嘅就試一試
無嘅就算

已经同供應商傾緊

TOP