哈哈..我上左機LA

TOP

原帖由 aR_man 於 2009-8-9 22:08 發表
哈哈..我上左機LA

快D去返你個post出圖

TOP

個個有得玩=.="
我無得玩
好想有第3團呀@@

TOP

原帖由 YIP2003A 於 10/8/2009 00:17 發表
個個有得玩=.="
我無得玩
好想有第3團呀@@

要睇下反應LOR
因第2團..有D貨都仲未到

TOP

聽日幾多點左右到?

TOP

啱啱攞完返到屋企 .......... Thank you !!!   

TOP

原帖由 ballyng 於 10/8/2009 20:44 發表
啱啱攞完返到屋企 .......... Thank you !!!   

快D去我個POST上機LA

TOP

仲未念好裝比邊部機用

TOP

原帖由 ballyng 於 10/8/2009 22:43 發表
仲未念好裝比邊部機用

咁多部機><

TOP

回覆 819# 的帖子

唔係好多部 , 我用兩部(一部試一部用)女友一部 , 我想有時間先慢慢玩

TOP