到底聽系未有得攞啦?我公司無電腦....只可以收工直接去

TOP

原帖由 kenko 於 2009-8-11 01:29 發表
到底聽系未有得攞啦?我公司無電腦....只可以收工直接去

係..聽日放工就有得去...
不過水冷液好似唔夠....
聽日我又上唔到去....
可以要自己去買

TOP

今天放假... 想問最早可以幾点?
可以自己去買

[ 本帖最後由 kenchiuon 於 2009-8-11 10:23 編輯 ]

TOP

原帖由 kenchiuon 於 2009-8-11 10:21 發表
今天放假... 想問最早可以幾点?
可以自己去買

應該4點左右啦....

TOP

Thks 大大!!!
水冷液後補再攞有無問題? 唔知去邊買? 又唔想大大枝放係屋企...

TOP

原帖由 kenchiuon 於 2009-8-11 10:56 發表
Thks 大大!!!
水冷液後補再攞有無問題? 唔知去邊買? 又唔想大大枝放係屋企...

好...無問題....

TOP

如果自己買水冷水買邊隻好?

TOP

可唔可以加我一套, 如果唔得我等下團

TOP

請問係咪有得拎喇?

[ 本帖最後由 netvigator201 於 2009-8-11 17:46 編輯 ]

TOP

原帖由 netvigator201 於 2009-8-11 17:46 發表
請問係咪有得拎喇?

貨到左.....
不過水冷液好似唔夠.....如果無既話我後補返比你地

TOP