郵費為1.4,再付上1.4郵票一枚,共2.8!

TOP

唉...有人話早買早享受
e+又要等又要寄又要比郵費

TOP

我遲d上china,順便拿一些2009的材料,有d要換過!
1號回港,1日才可收件,不用急寄的

TOP

冇人理我

TOP

我理你,有咩問題

TOP

kwan3k
不如敢樣
我回收曬有問題嘅產品先
1/8之後聯絡你, okay?

TOP

請問如果寄失點算
有冇第2個方法

TOP

原帖由 qazwsxedcrfv000 於 2009-7-22 21:02 發表
kwan3k
不如敢樣
我回收曬有問題嘅產品先
1/8之後聯絡你, okay?

e個方法吾錯
最少吾會少

TOP

我過幾日要上大陸,8月1日回港

TOP

換件及再取貨日期改至下星期一
唔駛再上ASHOP
我同你地面交
等你地check清楚先
地點星期六於本帖內更新
以上

TOP