原帖由 qazwsxedcrfv000 於 2009-7-23 23:47 發表


第一批人士就可以可以照上A 度拎貨
第二批人士可以星期一面交或上ASHOP

第一批人,如我咁,想換spare 的arduino 的可以星期一面交

TOP

我係第一批到而家都未拎.......團長係咪會換?....定係我要去拎左先...星期一再換?

TOP

del!!!

[ 本帖最後由 alive 於 2009-7-24 04:54 編輯 ]

TOP

對了, 請問一下目前進度如何 ? 我忙了幾天沒上來...
我訂了的是 Mini / Motor shield 和兩片十蚊雞 LCD...

TOP

原帖由 Offer 於 2009-7-21 20:33 發表


http://spreadsheets.google.com/p ... d=1&output=html

here


我直頭晌個 sheet 度見唔到自己個名...其實目前情況如何 ? :funk:
能 briefly update 一下情況麼 ?

[ 本帖最後由 dulllou 於 2009-7-24 08:39 編輯 ]

TOP

咁唔係星期一拿果D ASSUME團主試好左先放上A?

[ 本帖最後由 bchan 於 2009-7-24 12:34 編輯 ]

TOP

原帖由 dulllou 於 2009-7-24 08:33 發表


我直頭晌個 sheet 度見唔到自己個名...其實目前情況如何 ? :funk:
能 briefly update 一下情況麼 ?

That's mean that your stocks are not ready yet

TOP

我一頭霧緒喎....
乜野第一批, 第二批....我乜PM 都冇收過...亦係#1 睇唔到有任何消息

TOP

我都係甚麼PM 都冇收過.....????:funk:

TOP

我都係無收過pm

TOP