大教宗 當前離線
King of Capacitor
Moderator
原帖由 專業收買佬 於 2006-5-23 00:02 發表 阿king哥...... 咩你無睇電容的usage咩....spec有講嫁.... solid梗係做唔到一般E caps的野啦.... 反之亦然.....
TOP
專業收買佬 當前離線
進階會員
原帖由 大教宗 於 2006-5-23 11:40 發表 天使老弟, 呢層當然啦, 但依家講緊電腦硬件, 不是講一般電子產品。
側田京一 當前離線
中級會員
綠也 當前離線
天有上帝,我有權利。
原帖由 側田京一 於 2007-5-3 20:55 發表 想問有冇歐美國家做固態電容?
原帖由 綠也 於 2007-5-4 20:52 發表 固態電容就冇......... 因為佢地D 電解電容 可能已經可以比得上固態電容