原帖由 smart_kidult 於 2006-6-20 14:11 發表

how much are the fans ?

大約$55把

TOP

好靚

不過有野想問

呢塊野邊到有得賣

TOP

原帖由 reXxx 於 2006-6-20 16:50 發表
好靚

不過有野想問

呢塊野邊到有得賣

實惠的文件架,係用紅色箱頭筆上色架

TOP

原帖由 A君 於 2006-6-20 17:53 發表

實惠的文件架,係用紅色箱頭筆上色架




oh....thanks

TOP

型wor a sir!

今日行過ssp, 早知上來參觀下啦

TOP

原帖由 reXxx 於 2006-6-20 22:38 發表




oh....thanks

唔錯架,有電度feel架

TOP

原帖由 A君 於 2006-6-20 17:53 發表

實惠的文件架,係用紅色箱頭筆上色架

From Ikex?

TOP

原帖由 劇團•白鳥座 於 2006-6-21 01:06 發表

From Ikex?

人地比的,唔係實惠就宜家...
但其實唔太好,因為新填地街大把更合用的

TOP

原帖由 A君 於 2006-6-21 02:07 發表

人地比的,唔係實惠就宜家...
但其實唔太好,因為新填地街大把更合用的


今日或者去入貨
rr01

TOP

原帖由 A君 於 2006-6-21 02:07 發表

人地比的,唔係實惠就宜家...
但其實唔太好,因為新填地街大把更合用的


新填地街有間鋪 有好多一卷卷, 係大信果條街 or 萬達果條, 係果邊架喇~
有大孔, 亦有細孔, 不過唔知有冇得買少量

TOP