jokestotell 當前離線
初級會員
kadon 當前離線
進階會員
有沒有? jokestotell 發表於 2016-1-22 04:53
TOP
matthewchu 當前離線
回覆 jokestotell 咁又唔洗太擔心 主流 美國,日本,香港台灣都一樣係A區... 除非你想睇歐洲水貨就會係B ... matthewchu 發表於 2016-1-22 09:24
1號閒人 當前離線
Banned
domon 當前離線
bbsunny 當前離線
除左睇區,仲要考慮3D級,4K級,普通級,仲有VCD兼容性, 我買左部睇唔到VCD,畀屋企人怨 ... 1號閒人 發表於 2016-1-22 10:48
老人家要睇"帝女花",仲要係任劍輝演出的~~~ 佢地買落成百隻大戲VCD,唔掉得O架!! ... 1號閒人 發表於 2016-1-22 18:50