summa 當前離線
中級會員
TOP
kiyam 當前離線
進階會員
fred2088 當前離線
chriskbchan 當前離線
Shadowfax
是否要root了才可用? super8 發表於 2014-12-4 13:10
回覆 chriskbchan 是不是 v0.1.2 用到,不用升級去 v.0.1.3 呢 ? fred2088 發表於 2014-12-4 14:30
wyricky 當前離線
ty1033 當前離線
初級會員
EOS5 當前離線