已搵到link
如果大家插完USB找唔返隻usb手指path 可以試下
file system -> mnt -> usb -> sda

TOP

小米盒子1代, 開機後第一次進入XBMC 13.2就無問題(14.0RC2彈, 用唔到). 出去再入就唔得啦, 唔知點抄個log出來, 今晚再試.

TOP

回覆 1# chriskbchan


    是不是 v0.1.2 用到,不用升級去 v.0.1.3 呢 ?

TOP

是否要root了才可用?
super8 發表於 2014-12-4 13:10


   無關係

TOP

回覆  chriskbchan


    是不是 v0.1.2 用到,不用升級去 v.0.1.3 呢 ?
fred2088 發表於 2014-12-4 14:30



    Check the changelog.txt to see if you need it
    https://github.com/chriskbchan/p ... aster/changelog.txt

TOP

請問能否提供簡單易明一步一步新手教程,試了及找了很久也無法輸入HKTV user 及 password,希望幫忙!

TOP

回覆 156# wyricky

用老鼠指著"HKTV"add on的圖, 然後按著右鍵, 就會看到這個"HKTV"add on的設定

TOP

找到下面關於小米盒子3的xbmc設定, 希望所有小米盒子3用家都看HKTV得開心快樂

http://bbs.xiaomi.cn/thread-10153254-1-1.html

TOP

Mygica已成功安裝,但想睇點播劇集list中只見到數字,每個數字代表其中一集,不過搵唔到警界線頭七集同選戰第一集,請問有冇辦法可以搵到又顯示到劇集中文名?thanks!

TOP

TOP