本帖最後由 Yucie 於 2015-3-12 05:38 編輯
乜光世代加左價? 唔係1000咩 我年尾仲打算買.....
而家加到12XX 人仔年費...... 有D 買唔落手
我而家用緊APK 睇緊
如果講卡, 完全無卡. 如果講睇足一日24個鐘.
一日會有幾分鐘跳格. 已經算係咁
300人仔左右都係互相盜, 寰宇日韓IPTV298/年(買左中伏, 用左20日壞左之後, 佢整返D台一半唔同晒,延遲變7分鐘,唔好買佢,買完仲要求佢整,千期唔好買)
38度日本IPTV服務, 年費300. 包ATX, TOKYO MX 等台. 3分鐘延遲. 一樣係盜. 不過聽講38 度會有D 心機幫你整下. 唔係好似寰宇咁....
果粉TV 250年費, 包ATX, TOKYO MX等等, 佢應該都係盜, 不過畫質比寰宇跟38度更差.
歡樂時光, 包香港台灣日本頻道, 一樣係盜, 年費260.
還有一個日本無名IPTV, 年費200. 包TOKYO MX 無ATX. 完全無保證, 走路無得賠, 不過勝在夠平. |