某f, 笑死我咩
oopsxp 發表於 2015-4-27 14:40


某肥雞畢士打

TOP

本帖最後由 Hidekii 於 2015-4-27 23:48 編輯
月我就睇歐聯,就試過比佢突然熄燈.焗睇低清上下黑bar.新我呢家冇續了.水杯時一人多就扯到黑屏. ...
正宗球迷 發表於 2015-4-27 22:08

水杯之後新記生性左好多
月記試過幾日覺得嘛嘛,但應該比其他盜鏈好

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

用600a 試左,sopcast +5000kbps 俄仔link

插lan線好順好清冇lag

TOP

用600a 試左,sopcast +5000kbps 俄仔link

插lan線好順好清冇lag
iaudio 發表於 2015-4-28 01:04



  等我試下sopcast先...

TOP

月我就睇歐聯,就試過比佢突然熄燈.焗睇低清上下黑bar.新我呢家冇續了.水杯時一人多就扯到黑屏. ...
正宗球迷 發表於 2015-4-27 22:08



夜媽媽起身睇歐聯咁攪法真係想講粗口

TOP

光x體育睇歐聯,西甲同英超都無事喎,我仲用緊cs 918,600A應該勁過我部嘢

via HKEPC Reader for Android ...
ngreg 發表於 2015-4-27 22:30



    cs918 快嗎? 想入手

TOP

等我試下sopcast先...
PNB 發表於 2015-4-28 08:54



    seems few ching here use sopcast

TOP

回復 17 #qawasaxa

仲買918?係都買918 plus啦

via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 qawasaxa

仲買918?係都買918 plus啦

via HKEPC Reader for Android
ngreg 發表於 2015-4-28 21:01

CHING,訂左部918 + ,等到貨..

TOP