提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

請成功refund人士出場,等英超再算個4k tv。

TOP

回覆 4# lotus123


    第三方固件 !!!!!

TOP

請成功refund人士出場,等英超再算個4k tv。
dieago 發表於 2016-2-1 20:38


已經上網搞緊退機....
希望成功啦~

TOP

用得好好地, 暫時未諗住退

TOP

用落都幾好, 其實部機既 config 唔錯, Cortex A9 2GHz 4 核,2GB RAM 4GB ROM, 又可以裝第3方 apps. 如果退左拎返4舊水買唔買得返咁上下既電視盒 ? 如果真係退既話, 我諗住買個部 Remix mini.

TOP

雖然我都係會去退.但呢幾個月來睇既"港產片"真係俾到驚喜我~
如果唔係佢連NAS/區網 入唔倒ID 都重可以留來用下

TOP

為幾舊水千方百計出賣人格,乜人格只值399咋咩?

TOP

其實呢隻盒有咩睇?
我是是但但幫老豆續HKBN之後,成屋得細妹會上網,父母只會用WiFi收發WhatsApp。有隻LeTV盒送,但睇乜鬼片都要俾錢,兼且1080p都無,咁我點解唔去樓下租bluray?免費睇嘅只係少量陳年港產片或劇,又或者陳年大陸劇。

老老實實,唔自己改機或用VPN上大陸睇之後,有無嘢睇先?

TOP