唔知....我淨係知唔洗俾錢樂視都可以睇到直播
hi_fi 發表於 2016-4-13 23:19



知都唔好爆出嚟累街坊啦唔該!

TOP

只要睇下,場波中文同英文,時差會有幾多。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 8# 99819925

两埸波時差45分鐘

TOP

曼聯已經冇咗費爵爺年代嘅霸氣,而家嘅曼聯乏味沉悶

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我其實想知樂視用網絡播點都有delay,但唔知遲幾多…如果有成幾分鐘,對玩下即場投注果d人黎講都幾無引

TOP

知都唔好爆出嚟累街坊啦唔該!
99819925 發表於 2016-4-13 23:31


呢個世界總係有D過街老鼠屎, 以為得佢自己先搵到源
識少少就認屎認屁周圍唱, 卒之最後就累到全世界無得睇

TOP

本帖最後由 skw 於 2016-4-14 03:19 編輯

.
麻麻地
睇咗半場,經常打圈,被追720p,(用lan線,pxxx100m),
即使係1080p,畫質并唔好得過唔使錢嗰d......

.

TOP

.
麻麻地
睇咗半場,經常打圈,被追720p,(用lan線,pxxx100m),
即使係1080p,畫質并唔好得過唔使錢嗰d......

. ...
skw 發表於 2016-4-14 03:16


照你咁講,即係佢話100mb寬頻夠玩4k係呃人啦,而家就算連1080p都窒…

TOP