gut1983 當前離線
進階會員
TOP
kenlau 當前離線
回覆 kenlau 係好似係冇 4K gut1983 發表於 2019-8-7 15:56
kofz 當前離線
特級會員
依部野係未睇吾到4k netflix? kenlau 發表於 2019-8-7 15:33
ekin 當前離線
中級會員
QAFHK 當前離線
咁1080 又得嗎?...有人話只睇到低清... kenlau 發表於 2019-8-7 15:57
我就感覺係呢隻盒 HBO 都有份,所以無死敵 Netflix QAFHK 發表於 2019-8-7 16:20
frankiepoon 當前離線
咁有 1080 p 嘅~ gut1983 發表於 2019-8-7 17:47