my as 202 te only have xbmc 12.3, how to update to 13.2?

please help

TOP

我找左好耐都找唔到, "加速", 麻煩教下我, thx
cy_hoho 發表於 2014-12-7 17:54



    settings>video>acceleration> 試下用軟解

TOP

202 te是intel atom的CPU, 沒有硬解, 圖象處理效能不高. 還是好好讓它安守本份做個稱職的NAS吧. 買個小米盒子3都是3百幾的事情, 不要因少失大啊

TOP

回覆 233# ty1033

OH....
THANKS SO MUCH

TOP

本帖最後由 bbq88 於 2014-12-7 21:30 編輯

安裝好,也可以啟動。但只有聲音,畫面全是直條。。。

我部系Hyundai TV box

TOP

報告, CS918 Kodi 13.2 順利安裝及播放, 多謝樓主既plugin 及好詳細既教學

TOP

安裝好,也可以啟動。但只有聲音,畫面全是直條。。。

我部系Hyundai TV box ...
bbq88 發表於 2014-12-7 20:14



試下從軟硬解方面著手, 更改不同選項

TOP

現在只要使用 XBMC / KODI 加我寫了這個 Addon / Plugin 就可以實現 '直播' 及 '點播'
建議使 XBMC/KODI v ...
chriskbchan 發表於 2014-11-29 00:30



師兄,真係好感謝你嘅付出,多謝哂!!

TOP

試下從軟硬解方面著手, 更改不同選項
ty1033 發表於 2014-12-8 15:39



    最後用軟解,得左!!

雖然軟解既畫面好似唔系好靚。謝謝師兄

TOP

小米電視睇睇下會出screen saver

TOP