本帖最後由 MAX100 於 2015-1-1 13:22 編輯
我雙11買了小米盒3 1G版, 玩了一排有, 總結下:
缺點:
開機慢, boot 要等分幾兩分鐘
官方個CNTV 成日Block 香港睇唔到, 而且好多戲要俾錢
雖然有得搬app介面位置, 但官方幾個app無得搬一定要放在最前
優點:
小米盒3個AC Wifi 夠強, 用Wifi 駁 NAS 睇到十幾G的 1080MKV 都好順, 仲識自己找字幕(不過得簡體)
BT 駁打機手制, 耳筒, Keyboard 很好用的...
用搖控熄機, 長期入sleep mode 機身不熱
兩百幾人仔, 有AC WIFI, 有BT, 有定期官方Firmware 更新有幾多部?
另外:
好多人話依家買盒有 4k + H265硬解好重要, 但4k + H265仲起步緊, 來來去去都係得廠方4KDemo, 除非你買個盒會玩好久, 如果唔係等佢普及都要兩三年, 到時都換機啦..., 仲要依家好多機都未有HDMI 2.0...
以前小米盒第一代先要搞好多野先裝到第三方app, 但係依家官方已經支持裝第三方app, 你插USB, SD card都裝到, 有幾難...
你求其裝一個"沙發市場"之類, 入面已經大把視頻app
當然買盒時, 各自有喜好同需要, 但唔明點解一面倒叫人買H600a, 羊群心理? |