本帖最後由 cheetah 於 2015-4-13 13:53 編輯

Browser 開心 share:-

之前為了HKTV初期點播,試過晒幾部盒,已然放棄左於盒子用browser上網,盒子用起來總是 bug 重重。
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2145401

呢部新盒無甚目的底下,隨便download並裝埋新“Chrome Beta 42.0.2311.38”,純試驗,哈! 可選用desktop option,2014年底盒子搞唔掂的 flash player 睇片(HKTVMALL 主頁),甚至 livestream,都用得到,睇討論區够快够流暢。

接mouse/keyboard set 可以當輕版nettop咁用。

補圖:-
HKTVMALL 主頁,無問題。
hktvmall01.jpg

Default 唔會立即開播 HKTV。
hktvmall02.jpg

可以就咁Play,click 幾 click,就可以直播,desktop option 都唔使剔。
hktvmall03.jpg

試上 HKEPC,睇討論區無問題。
hkepc.jpg

上得到網,就可以開始做很多野了。
chromebeta.jpg

TOP

Browser 開心 share:-

之前為了HKTV初期點播,試過晒幾部盒,已然放棄左於盒子用browser上網,盒子用起來 ...
cheetah 發表於 2015-3-15 23:22


可惜root唔到機, 改唔到輸入法.
另如果接keyboard, 可以按print screen去cap圖, 圖片儲係/mnt/internal_sd/Pictures/Screenshots/內.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

冇root機,改左百度輸入法。
講真,成日都係上下左右,返回,OK,主頁,開關呢幾個制,都冇乜機會用輸入 ...
fathenbuster 發表於 2015-3-16 08:15


點改, 呢部機唔root, 好似係改唔到輸入法的.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 finepix 於 2015-3-16 09:09 編輯
裝app,在設定tick左之後選擇預設輸入法,總之用到!
不如Ching講下有冇真係試過定係聽聞?同埋用乜輸入 ...
fathenbuster 發表於 2015-3-16 08:31


你真係裝到落呢部機?
我裝的, 正是你所講的百度輸入法, 根本tick唔到.

Screenshot_2015-03-16-09-03-23.png

TOP

裝app,在設定tick左之後選擇預設輸入法,總之用到!
邏輯上如果真係改唔到輸入法,D祖國電視盒應用市場 ...
fathenbuster 發表於 2015-3-16 08:31


其實你係咪真係裝過輸入法落呢部機定只係裝過落其他YunOS機頂盒?
剛試埋捜狗輸入法, 一tick就彈去設定果度, 但設定根本冇得改輸入法呢項.
Google輸入法都試過, 一tick就彈app.

TOP

可惜root唔到機, 改唔到輸入法.
另如果接keyboard, 可以按print screen去cap圖, 圖片儲係/mnt/ ...
finepix 發表於 2015-3-16 06:13



有人已經做緊,雖有分享,但無教學,要睇下勇士們敢唔敢試。   

忆典S1四核(RK3128)安卓Android4.4.4-SONY BRAVIA固件
http://www.hdpfans.com/thread-503400-1-1.html

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Ching唔留心聽書!都話左裝百度OK,用google衰硬!
Cap幅圖都唔係在盒子設定!
鏟晒所有google野佢啦! ...
fathenbuster 發表於 2015-3-16 10:56


你錯了, 我估你應該冇用過呢部機, 對嗎?
我是裝左百度先, 唔得. 之後就搜狗, 再Google, 或者你買部S1試試再說.

TOP