cheetah 當前離線
進階會員
TOP
finepix 當前離線
特級會員
Browser 開心 share:- 之前為了HKTV初期點播,試過晒幾部盒,已然放棄左於盒子用browser上網,盒子用起來 ... cheetah 發表於 2015-3-15 23:22
fathenbuster 當前離線
Banned
冇root機,改左百度輸入法。 講真,成日都係上下左右,返回,OK,主頁,開關呢幾個制,都冇乜機會用輸入 ... fathenbuster 發表於 2015-3-16 08:15
裝app,在設定tick左之後選擇預設輸入法,總之用到! 不如Ching講下有冇真係試過定係聽聞?同埋用乜輸入 ... fathenbuster 發表於 2015-3-16 08:31
裝app,在設定tick左之後選擇預設輸入法,總之用到! 邏輯上如果真係改唔到輸入法,D祖國電視盒應用市場 ... fathenbuster 發表於 2015-3-16 08:31
可惜root唔到機, 改唔到輸入法. 另如果接keyboard, 可以按print screen去cap圖, 圖片儲係/mnt/ ... finepix 發表於 2015-3-16 06:13
Ching唔留心聽書!都話左裝百度OK,用google衰硬! Cap幅圖都唔係在盒子設定! 鏟晒所有google野佢啦! ... fathenbuster 發表於 2015-3-16 10:56