lays 當前離線
Banned
TOP
iis002 當前離線
中級會員
我早兩日買左部 Prima PM-801 $699 暫時用左兩日都無咩問題, 睇數碼電視、錄影、睇HKTV、VST、電視貓、H ... ultratab 發表於 2015-6-4 10:29
smw222a 當前離線
初級會員
ultratab 當前離線
我都想買 Prima PM-801還有什麼好???(字幕大少可以嗎??8仔D人話太細!) iis002 發表於 2015-6-5 09:38
回覆 iis002 請問可否設訂每星期錄影某一節目? UI 如何? smw222a 發表於 2015-6-5 09:57
回覆 ultratab Thanks 師兄 iis002 發表於 2015-6-5 14:13
alfredku 當前離線
MYTV 試咗點播直播都OK,不過要用Mouse操作好D, 重有點播時一開始㑹疾,畫質揀高、中、低就無事,唔好 ... ultratab 發表於 2015-6-4 23:09
kmanso 當前離線
回覆 ultratab 還有想問師兄部機開機預設直入電視?? kmanso 發表於 2015-6-6 18:55