提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我都想買 Prima PM-801還有什麼好???(字幕大少可以嗎??8仔D人話太細!)


我早兩日買左部 Prima PM-801 $699


暫時用左兩日都無咩問題,
睇數碼電視、錄影、睇HKTV、VST、電視貓、H ...
ultratab 發表於 2015-6-4 10:29

TOP

回覆 22# iis002

請問可否設訂每星期錄影某一節目?
UI 如何?

TOP

我都想買 Prima PM-801還有什麼好???(字幕大少可以嗎??8仔D人話太細!)
iis002 發表於 2015-6-5 09:38


字幕唔覺細,今晚返屋企影俾你睇。

TOP

回覆  iis002

請問可否設訂每星期錄影某一節目?
UI 如何?
smw222a 發表於 2015-6-5 09:57


無留意
UI 似 Win8,算幾好用。

TOP

回覆 24# ultratab
Thanks 師兄

TOP

回覆  ultratab
Thanks 師兄
iis002 發表於 2015-6-5 14:13


IMG_20150605_184825.jpg

TOP

MYTV 試咗點播直播都OK,不過要用Mouse操作好D,
重有點播時一開始㑹疾,畫質揀高、中、低就無事,唔好 ...
ultratab 發表於 2015-6-4 23:09

Thanks a lot for your help.

TOP

回覆 27# ultratab

還有想問師兄部機開機預設直入電視??

TOP

回覆  ultratab

還有想問師兄部機開機預設直入電視??
kmanso 發表於 2015-6-6 18:55


係Home畫面有個小窗口係播數碼電視的,
一按OK就全畫面,
我都唔知咁算唔算開機就直入電視?

IMG_20150606_203133.jpg

TOP