diy-apprentice 當前在線
進階會員
你要呢D機啊, 我有台K610i閒置左, 蟹仔1186芯片, 有沒有興趣? 大教宗 發表於 2016-3-17 17:28
TOP
dc97_2013 當前離線
skeyeung 當前離線
chungsm 當前離線
想買就去買
Moderator
見有個POST就係到繼續問 我都想買個media player, 但唔想要android 主要play mkv, rmvb, avi, dvd/vcd i ... skeyeung 發表於 2016-3-22 12:20
回覆 chungsm 我淘寶SEARCH都係得兩個賣家 賣600rmb 唔知CHING香港買幾錢呢 ... skeyeung 發表於 2016-3-22 12:38
gorgeous 當前離線
中級會員
csysimon 當前離線