係,不過暫時"正常情況下"要播4k只可以用佢個盒子
kofz 發表於 2016-3-22 13:27


因為"正常情況下"手機app行唔到h265?

TOP

因為"正常情況下"手機app行唔到h265?
srw 發表於 2016-3-22 22:56


唔係機能問題,係cctvb限制左用佢個盒先可以播4k畫質

不過暫時得兩個節目有4k,仲要係原聲

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

唔係機能問題,係cctvb限制左用佢個盒先可以播4k畫質

不過暫時得兩個節目有4k,仲要係原聲 ...
kofz 發表於 2016-3-23 02:21


得咁少4K真孤獨
最乞人憎係點播好多都無配音, 但錢就要另外收

TOP