C-Leung 當前離線
EPC魚樂小隊
進階會員
TOP
KinChungE 當前在線
長老會員
回復 fred2088 下下要用mouse都幾麻煩 如果有辱警罪,拉咗啦 C-Leung 發表於 2020-3-12 10:41
frankiepoon 當前離線
EOS5 當前離線
kofz 當前離線
特級會員
有人認真覆樓主果下好野,買個小米盒子S或者FireTV仲快,其實Webos好用過Android TV啦,係少App d (由 HKE ... frankiepoon 發表於 2020-3-12 13:26
aquarius 當前離線
hanzawa 當前離線
如果失敗會唔會成部電視變磚,連iDTV部份都睇唔到電視先?如果淨係web os果part死,仲可以睇到電視、hdmi之 ... EOS5 發表於 2020-3-12 15:14
mohalo 當前離線
中級會員