回復 19 #fred2088

下下要用mouse都幾麻煩

如果有辱警罪,拉咗啦

TOP

回復 fred2088

下下要用mouse都幾麻煩  

如果有辱警罪,拉咗啦
C-Leung 發表於 2020-3-12 10:41


有飛鼠遙控

TOP

回復 22 #KinChungE

飛鼠其實都唔多好用
同埋始終好多app design係touch screen control
未必fully compatible mouse

如果有辱警罪,拉咗啦

TOP

本帖最後由 frankiepoon 於 2020-3-12 13:28 編輯

有人認真覆樓主果下好野,買個小米盒子S或者FireTV仲快,其實Webos好用過Android TV啦,係少App d

(由 HKEPC Android 手機版 發出)

TOP

如果失敗會唔會成部電視變磚,連iDTV部份都睇唔到電視先?如果淨係web os果part死,仲可以睇到電視、hdmi之類又用到,咁就試試囉,大不了之後買個android盒!

TOP

有人認真覆樓主果下好野,買個小米盒子S或者FireTV仲快,其實Webos好用過Android TV啦,係少App d

(由 HKE ...
frankiepoon 發表於 2020-3-12 13:26

完美簡單複雜化

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)

TOP

本帖最後由 C-Leung 於 2020-3-12 17:46 編輯

回復 25 #EOS5

根本想刷都冇從入手,連rom都冇點刷

而且我相信刷死個web os會連電視都睇唔到

近排發現webos嘅app可以read到tuner嘅訊號
E.g. CH22嘅81個path應該係dtv://antenna:22/dvb/81
Analog TV ch1就係atv://antenna:2/dvb/1
懷疑webos同dtv/atv不可分割

如果有辱警罪,拉咗啦

TOP

買隻 FireTV / 小米盒 再加官方 app / 港人話電視, 點都簡單過要re-engineer過個 OS 啩

TOP

本帖最後由 hanzawa 於 2020-3-12 20:34 編輯
如果失敗會唔會成部電視變磚,連iDTV部份都睇唔到電視先?如果淨係web os果part死,仲可以睇到電視、hdmi之 ...
EOS5 發表於 2020-3-12 15:14


個固件係連同開機程序同所有功能,即係成個操作系統。變磚即係連機都開唔到。手機刷錯rom變磚會不會不能上網裝app,只可以打到電話?

TOP

謝謝各位, 唔想了. 已買magic tv 插返部電視機, 開心使用中了.

TOP