Addon 已經 submit 咗去 XBMC/KODI official 的 repo 等 approve, 到時有新 version 就可以自動 update 新版.

TOP

請問XMBC可唔可以set到HKTV App Addon 可以auto start? 想set比老人家用.
studio2048 發表於 2014-12-16 10:02


Code:
xbmc.executebuiltin("RunAddon(script.xsqueeze)")

TOP

想問可以係邊到改到? thx

TOP

回覆 332# SumLai
小米上咗最新 firmware 後high high. 最後我要root 咗先得

TOP

本帖最後由 ewartuen 於 2014-12-17 14:38 編輯

唔知點解我用小米播, 剩係出到4:3, 點轉都轉唔到16:9, 唔知有無其他ching有計呢?

TOP

成功報告:-

1.【 HD600A四核.2002 】
2.【HMD-1.0.6 2014-11-08 195224】Android 4.4.2
3.【Kodi 14.0 /  ...
cheetah 發表於 2014-12-16 12:30


我都係用此機, 但睇幾節節目後就會不停CACHING, 請問你有冇此問題?

TOP

本帖最後由 cheetah 於 2014-12-18 11:14 編輯
我都係用此機, 但睇幾節節目後就會不停CACHING, 請問你有冇此問題?
lineager 發表於 2014-12-16 23:46



[追加] 試埋HD600A + Kodi addon,未遇過甚麽問題,

p.s. 部天猫魔盒夾住Kodi addon就好順,成晚“不屈的兒媳”一路用魔盒扯到盡到59集都無乜問題。

TOP

LETV update完最新ADDON成晚都話腳本錯誤
轉用番舊ADDON都唔得 都係腳本錯誤
最後想開個DEBUG 記錄俾樓主睇吓
點知一開DEBUG 佢又得番

TOP

巳知問題

沒有shopping hero

選單不會自動走,直播識自動彈走,點播第一次都識,再選其他節目就不會走

TOP

回覆 349# siukat


    Shopping Hero 係另一個個別 video feed, 無係正常 (暫時)

TOP