setwhk 當前離線
初級會員
TOP
kit1083 當前離線
chriskbchan 當前離線
Shadowfax
進階會員
popo 當前離線
中級會員
joshua_tam 當前離線
Fall in Love with Linux, Ajax,
bbsunny 當前離線
有趣,我今朝試試v0.2.3,發現有以下情況: 1. 如果冇打login,會開唔到個plugin(第一次裝發現的,可能是 ... joshua_tam 發表於 2014-12-18 10:51
HD600A路過,雖然有APPS可以直接用都幫手測試左 用KODI 14,要入ACCOUNT先用到,如果可以直接直播就好 我新 ... bbsunny 發表於 2014-12-18 11:16
我細佬亂打亂撞搵到個叫tv360幾多野睇的 不過有d畫質差差地 popo 發表於 2014-12-18 11:29