新買咗部 10moons T4 盒子, 入面個 Kodi 係 14.0 Aplha 3, 鏟咗之後裝返個 Kodi 14 RC3, 再裝個 0.2.3 Add-on, 裝完之後一路話腳本錯誤。 已經入咗 HKTV Login ID / Password, 亦都試過 restart Kodi 甚至 reboot T4, 始終都係話腳本錯誤。請問仲可以點做?

TOP

本帖最後由 kit1083 於 2014-12-18 03:59 編輯

IPODTOUCH + XBMC 13.2

不是彈app就是劇本錯誤

已經重新開機,都不成功

=========
但login後成功,謝謝
支持你!

TOP

回覆 361# setwhk


    Debug mode ON and send me your xbmc.log
    Thx

TOP

首先真係好正
我咁遲先回post
因為我試左好多機
發現唔係部部機夾(例:XP要XBMC12.3版同你檔案2.2先得,2.1同2.3係唔得既)
有部分機(手機或平版)XBMC13.2同Kodi14.0版會有聲無畫或播8秒停
要用XBMC12.3版先得
電腦方面Add-on檔唔係個個得
所以我覺得你要post2.1or2.2,同2.3版就最好了謝謝你的設計

TOP

有趣,我今朝試試v0.2.3,發現有以下情況:
1. 如果冇打login,會開唔到個plugin(第一次裝發現的,可能是偶然發生)
2. 直播得聲冇畫,screen keep loading
3. 點播剩係睇到廣告,但聲話同步

Asustor 202TE
ADM 2.3.0.RBSC
BIOS version: 0.25 / 1.0023
XBMC 0.12.3.r7 (12.3 Frodo)

TOP

HD600A路過,雖然有APPS可以直接用都幫手測試左
用KODI 14,要入ACCOUNT先用到,如果可以直接直播就好
我新手黎,有時見ERROR就DEL,不過睇左你地講入ACCOUNT就得所以試下,對於新手入ACCOUNT都要望下。
BTW有冇咩XBMC ADDON推介或者有冇咩其他地方專講XBMC ADDON

TOP

有趣,我今朝試試v0.2.3,發現有以下情況:
1. 如果冇打login,會開唔到個plugin(第一次裝發現的,可能是 ...
joshua_tam 發表於 2014-12-18 10:51


你說得對
2.3要login先開得(已經試左)

TOP

HD600A路過,雖然有APPS可以直接用都幫手測試左
用KODI 14,要入ACCOUNT先用到,如果可以直接直播就好
我新 ...
bbsunny 發表於 2014-12-18 11:16


我細佬亂打亂撞搵到個叫tv360幾多野睇的
不過有d畫質差差地

TOP

用海美迪HD600A測試
KODI 14 用v0.2.3
初初睇OK,廣告都可以跳
不過我一郁向前向後或者跳出去SET少少野照播就聲畫唔同
我冇實際長時間測試過,CHING加油

TOP

我細佬亂打亂撞搵到個叫tv360幾多野睇的
不過有d畫質差差地
popo 發表於 2014-12-18 11:29



    有時順就已經好好XD
你個LOGO好面善你係咪砌個街機定成部買番黎個位師兄

TOP