chue 當前離線
特級會員
TOP
chriskbchan 當前離線
Shadowfax
進階會員
d 點播仲係唔齊晒 hktv 所有節目喎,有咩要 set? chue 發表於 2014-12-19 20:38
EOS5 當前離線
請問有冇辦法可以set到每次入到android版XBMC自動執行HKTV addon?我想著機自動播放HKTV,可以搞到autorun ... EOS5 發表於 2014-12-20 00:59
marco173 當前離線
回覆 andysmile 用 v0.2.5 可以去 設定->其他 幫你攪掂 chriskbchan 發表於 2014-12-20 17:46
v0.2.5 可以去 settings 幫你攪掂了 chriskbchan 發表於 2014-12-20 17:45
Eileenman 當前離線
初級會員
終於用到, 做到有聲有畫, 未試可唔可以連播 小米盒子3原本有聲無畫, 試過Kodi/XBMC都一樣, 最後發現原來是 ... naviwow 發表於 2014-12-12 00:54