d 點播仲係唔齊晒 hktv 所有節目喎,有咩要 set?

TOP

d 點播仲係唔齊晒 hktv 所有節目喎,有咩要 set?
chue 發表於 2014-12-19 20:38



    邊樣無?

TOP

本帖最後由 EOS5 於 2014-12-20 01:10 編輯

請問有冇辦法可以set到每次入到android版XBMC自動執行HKTV addon?我想著機自動播放HKTV,可以搞到autorun XBMC,但入到XBMC後唔知有咩方法再自動執行HKTV addon?thx~

剛睇返舊post話可以加個autoexec.py file,內容係:
import xbmc
xbmc.executebuiltin("RunAddon(plugin.video.hktv)")
但我唔識加去邊,請問有冇師兄可以指點一o下?

TOP

回覆 383# EOS5


     放在 userdata folder
     http://kodi.wiki/view/userdata
     仲有 script 名應該係 plugin.video.hktv-app
     不過我自己都未試過,你試過話我知得唔得。

TOP

請問有冇辦法可以set到每次入到android版XBMC自動執行HKTV addon?我想著機自動播放HKTV,可以搞到autorun  ...
EOS5 發表於 2014-12-20 00:59



    v0.2.5 可以去 settings 幫你攪掂了

TOP

回覆 372# andysmile


    用 v0.2.5 可以去 設定->其他 幫你攪掂

TOP

已更新 v0.2.5
新增開 XBMC 時自動 啟動 HKTV App
changelog

TOP

本帖最後由 marco173 於 2014-12-21 08:25 編輯
回覆  andysmile


    用 v0.2.5 可以去 設定->其他 幫你攪掂
chriskbchan 發表於 2014-12-20 17:46


睇完你個LOG搵到了
THX!!

TOP

v0.2.5 可以去 settings 幫你攪掂了
chriskbchan 發表於 2014-12-20 17:45

Update左,而家每次開機自動播live,駁埋個mouse可以好方便click入點播,o岩晒唔識android既屋企人用 ,多謝晒師兄不斷優化!!

TOP

終於用到, 做到有聲有畫, 未試可唔可以連播
小米盒子3原本有聲無畫, 試過Kodi/XBMC都一樣, 最後發現原來是 ...
naviwow 發表於 2014-12-12 00:54


而家我都係有聲冇畫....唔SURE自已個小米係唔係3......但都係KEEP住有聲冇畫....個XBMC 係13.X 架啦

TOP