我雙11買了小米盒3 1G版, 玩了一排有, 總結下:

缺點:
開機慢, boot 要等分幾兩分鐘
官方個CNTV 成日Block  ...
MAX100 發表於 2015-1-1 12:52


因為同小米3同價錢既, 包埋4k 同h265解碼, 有LAN 插頭, 有藍呀, 快過小米50%, 無限制裝app, 無認證問題既天敏D6 S812版都係279人仔, 平過小米又無佢既問題, 仲裝得google store, 我諗唔到原因點解要比貴d買個差d既盒

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

H600A就除左個CPU與其他盒唔一樣,同有USB 3.0之外,都唔係堅得咁交關!所謂4K都係可解4K,唔係輸出4K! ...
starwise 發表於 2015-1-1 16:41



    唔係, 無論HD600A 同天敏4k 殺或者天敏D6 S812, 全部都係"解4k + 輸出4k", 只不過因為唔係hdmi 2.0, 去到30hz only.  RK3288 既機好似雲網行, 就4k@60hz.

你有4k 電視輸出4k 係無問題.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 no_ming 於 2015-1-1 22:35 編輯

回覆 31# postmastur

天敏D6 S812 < 1G ram
裝多幾個app 都唔使stream 睇波

TOP

本帖最後由 postmastur 於 2015-1-1 23:02 編輯
回覆  postmastur

天敏D6 S812 < 1G ram
裝多幾個app 都唔使stream 睇波
no_ming 發表於 2015-1-1 22:34



佢跟1G ram.  同大部份300人仔留下既機一樣.  包括小米3在內.  2G 版小米都要459人仔, 我諗想買2G ram 既人, 都會直上RK3288 d 機. 因為都係499人仔, 但係除左2G 之外, 係包HDMI 2.0, 4K, H265, LAN port, bluetooth, google play store 同40000+ 跑分.

    http://hdplayer.pconline.com.cn/580/5803836.html

TOP

個個都講4K + H.265, 乜宜家4K電視咁普及

我自己唔用盒睇電影, 所以內置睇電影有ip filter都影響唔到我(其實要睇戲有大把第三方睇戲app選擇啦)

只係最近發現小米盒2唔夠力推bloodzeed 2000kbps, 睇一陣就lag; sopcast又睇唔到1500kbps channel, 爆格爆到7彩, 所以雙11趁平買左HD600A

TOP

個個都講4K + H.265, 乜宜家4K電視咁普及

我自己唔用盒睇電影, 所以內置睇電影有ip filter都影響唔到我 ...
digimon04 發表於 2015-1-1 23:03


其實唔係個個有4k , 只係同樣價錢, 我睇唔到點解要買小米盒子3

小米盒子3 - 299人仔, 香港比人block 左icntv 睇唔到, 無lan slot, 無h265 解碼, 1G ram, 有BT, 無google store, 裝app 有限制

HD600A/天敏D6 - 279 人仔, support 4k  解碼+ 輸出, 有lan slot, H265 硬解, 有BT/USB 3.0 , 有google store, 裝app 無限制, 都係1G ram.

我有太多無IT 底既朋友個個靜係知小米, 就走去買左, 而加9成個堆人唔知點解決認證問題擺左係度, 乜都無得睇, 亦唔識點裝app, 佢地買番黎當普通電器咁用, 都唔會識點攪.  所以先係度勸無玩開android 既人, 唔好掂小米.

TOP

本帖最後由 no_ming 於 2015-1-1 23:55 編輯

回覆 36# postmastur

要stream 2000k 或以上要2g ram ..小米增強2g ram 啊(呢多出黎1G ram睇bloodzeed順唔順好critical..不過2015/1/1 wizizig死左..搵其他website睇冇咁方便了..)....我用緊...
同埋有二手價..其他盒冇乜人識..賣都冇人收...雖然我都好覺佢好嘛煩..但弟時換盒可以賣左佢..二代我都係咁..賣左300

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP