人格?
有d人買返黎試,唔o岩咪退囉,有咩問題?
charcsc2000 發表於 2016-2-11 16:06



   有咩注意,佢有冇跟埋HDMI線我都有啲想退

TOP

有咩注意,佢有冇跟埋HDMI線我都有啲想退
bbsunny 發表於 2016-2-12 17:13


有呀, 有hdmi線呀~
要成盒d野退...佢話配件唔齊要計返錢...

1) 去呢度登錄, 入面有個選擇係退機...
http://hk.shop.letv.com/
2) 填好表就等電話~
3) 帶齊單和所有野去官塘退機~
4) 支票會寄去你屋企~

TOP

有呀, 有hdmi線呀~
要成盒d野退...佢話配件唔齊要計返錢...

1) 去呢度登錄, 入面有個選擇係退機...

2)  ...
charcsc2000 發表於 2016-2-12 17:42



    睇下齊唔齊先其實退完再買過抵過之前一出就買

TOP

本帖最後由 charcsc2000 於 2016-2-12 17:51 編輯
睇下齊唔齊先其實退完再買過抵過之前一出就買
bbsunny 發表於 2016-2-12 17:45


原裝係有呢d配件...
1) 盒子+火牛
2) remote
3) 兩粒電
4) hdmi線
5) vip卡+說明書...

而加再買有咩著數????
我都係第一批買, 咩都沒優惠個d...

TOP

退左邊有得睇?
唔退咯!

TOP

退左邊有得睇?
唔退咯!
bollywood 發表於 2016-2-12 18:19

您唔係特登開個account來回呢幾隻字咁搞笑啊?

TOP

原裝係有呢d配件...
1) 盒子+火牛
2) remote
3) 兩粒電
4) hdmi線
5) vip卡+說明書...

而加再買有咩著數 ...
charcsc2000 發表於 2016-2-12 17:46

之前有雪糕/嘉年華飛送,呢排冇野送,
睇多一排先,睇下有乜野送至決定退唔退。

TOP

咁樣既話就沒需買電視盒啦~
charcsc2000 發表於 2016-2-12 00:06


我用電視盒睇Netflix同埋播返來嘅美劇。可惜而家Netflix真係廢,唔係想幫趁,而係我想俾月費睇都無乜好睇。Netflix咁廢就好心佢咪來香港開啦⋯⋯重要話明遲下要block VPN。

TOP

如果退左真係搣甩條癮唔再用盒子就恭喜曬咯!
最弊心思思再磅過水買D唔知乜狗屎垃圾或者掠水呃騙TV就得不償失啦!

TOP

如果退左真係搣甩條癮唔再用盒子就恭喜曬咯!
最弊心思思再磅過水買D唔知乜狗屎垃圾或者掠水呃騙TV就得不償 ...
hanzawa 發表於 2016-2-13 09:55



    其實佢哩部就係你所講既狗屎垃圾或者掠水呃騙TV之前追卡通去到最尾定最個幾集突然會有地區問題。我買佢SUPOST佢顯示到有既野都睇到。btw留了個盒一命,始終觀塘有啲遠

TOP