bbsunny 當前在線
進階會員
人格? 有d人買返黎試,唔o岩咪退囉,有咩問題? charcsc2000 發表於 2016-2-11 16:06
TOP
charcsc2000 當前離線
XDA自行研究人員
有咩注意,佢有冇跟埋HDMI線我都有啲想退 bbsunny 發表於 2016-2-12 17:13
有呀, 有hdmi線呀~ 要成盒d野退...佢話配件唔齊要計返錢... 1) 去呢度登錄, 入面有個選擇係退機... 2) ... charcsc2000 發表於 2016-2-12 17:42
睇下齊唔齊先其實退完再買過抵過之前一出就買 bbsunny 發表於 2016-2-12 17:45
bollywood 當前離線
初級會員
shineon 當前離線
中級會員
退左邊有得睇? 唔退咯! bollywood 發表於 2016-2-12 18:19
keungngan 當前離線
原裝係有呢d配件... 1) 盒子+火牛 2) remote 3) 兩粒電 4) hdmi線 5) vip卡+說明書... 而加再買有咩著數 ... charcsc2000 發表於 2016-2-12 17:46
ntony 當前離線
咁樣既話就沒需買電視盒啦~ charcsc2000 發表於 2016-2-12 00:06
hanzawa 當前離線
如果退左真係搣甩條癮唔再用盒子就恭喜曬咯! 最弊心思思再磅過水買D唔知乜狗屎垃圾或者掠水呃騙TV就得不償 ... hanzawa 發表於 2016-2-13 09:55