小米要關閉硬解先睇到

TOP

小米要關閉硬解先睇到
julianz 發表於 2014-12-21 20:26

請問師兄如果關閉硬解後,畫面流暢度如何?會唔會有明顯窒既情況?

TOP

而家我都係有聲冇畫....唔SURE自已個小米係唔係3......但都係KEEP住有聲冇畫....個XBMC 係13.X 架啦 ...
Eileenman 發表於 2014-12-21 19:06



    而家睇到啦,但睇一陣又會跳返出去....點解呀???

TOP

已更新 v0.2.5
新增開 XBMC 時自動 啟動 HKTV App
chriskbchan 發表於 2014-12-20 17:48



謝謝一大更新!

1. set 好一開機即入 v2.2.0“沙發桌面”
2. set 好埋一開“沙發桌面”即入“Kodi”
3. set 埋 v0.2.5 addon 一開 “Kodi” 即自動啟動 “HKTV App”
4. set 埋 一開 “HKTV App” 即自動啟動 “HKTV 直播”

搞掂! 完全無視“天猫魔盒”個頑固霸道的 desktop,可以自把自為,完整HKTV化

TOP

回覆 392# EOS5

正常畫面

TOP

本帖最後由 xiaojian 於 2014-12-22 22:42 編輯

Asustor 202-TE XBMC 12.3 用首頁 v0.2.5 github 那個 zip 無論重裝多少次都係 v0.1.4﹐然後有聲無畫﹐不停 loading logo

用 iPad XBMC 13 安裝就能看見 v0.2.5 正常運作﹐一陣 Upload Debug Log

TOP

Asustor 202-TE XBMC 12.3 用首頁 v0.2.5 github 那個 zip 無論重裝多少次都係 v0.1.4﹐然後有聲無畫﹐不停 ...
xiaojian 發表於 2014-12-22 22:39



    要先 uninstall, install完請 restart XBMC

TOP

本帖最後由 chriskbchan 於 2014-12-23 11:49 編輯
Asustor 202-TE XBMC 12.3 用首頁 v0.2.5 github 那個 zip 無論重裝多少次都係 v0.1.4﹐然後有聲無畫﹐不停 ...
xiaojian 發表於 2014-12-22 22:39



    到現時為止發現, 包括多位師兄及朋友測試, 202-TE / 204-TE 的 XBMC, 似乎因為是 Asustor 獨有的分支版本, 跟大家用的official版本有出入, 如使用這兩個 NAS 型號的, 只能說愛莫能助.

TOP

回覆 398# chriskbchan

係 Asustor 版 XBMC 問題

唔關 Addon 事

TOP

仍然有些聲畫唔同步,請問有無辦法解決?謝

TOP