回復 blackkh

作為developer,睇到你句說話會起火。。。
上幾個post咪有 change log 話你知改左咩lor, 你係 ...
lineager 發表於 2014-12-25 11:51


    祇是是說了句更新都很密,用不用如此大反應,多謝閣下那句聖誕快樂,或者我聽了都很火

TOP

一定要對chriskbchan仁兄說多聲謝謝!我敢說受惠於這HKTV插件的港人數以萬計,香港人睇電視多些選擇,不一定要硬吞cntvb這度怨氣!

TOP

算啦一人少句,聖誕快樂呀!
我做呢個Addon除了給大家多個選擇,不甘屈服於一男子因素外,其實係為咗興趣,實在係好多年無寫code過吓手癮。

註:識得睇一定係睇source code

TOP

試過裝最新版kodi落himedia q12同小米盒子3度,裝完兩部機開app都冇反應,請問有冇高手指教?

TOP

因為我部tvbox唔知點解用xbmc built in player播唔到高解象度.所以轉咗external player 用 mxplayer. 但係只能播到第一個廣告.轉不到笫二個廣告同之後的內容. 請問有冇方法改善?謝謝.
http://kodi.wiki/view/HOW-TO:Use_external_players_on_Android

TOP

回復 414 #蘇達陳

用v14 helix 果個啦, Q12 用得好正常,addon 都冇問題。

via HKEPC Reader for Android

TOP

算啦一人少句,聖誕快樂呀!
我做呢個Addon除了給大家多個選擇,不甘屈服於一男子因素外,其實係為 ...
chriskbchan 發表於 2014-12-25 21:01



    KODI 有冇得用 UPnP / DLAN > ROUTER > 出TV???

姐係好似 WMP 個串流咁

依家我係個MP3 FILE 上面 RIGHT CLICK > PLAY TO SONY 46EX700

但係唔知點整到可以令 KODI 都可以串出去~

TOP

早排睇到, 而家唔得, 話"錯誤, 未能處理Cookies"
用米盒3, Kodi 14同15都試過

TOP

請問Apple TV2用XBMC 14.0 + Add on v0.2.6 Airplay時, 可否出到 full screen?

TOP

回覆 418# naviwow


    Debug mode on and log file please

TOP