做唔到咁多人用MYTV.. TVB FAT FAT LA

TOP

些少離題,想請教下你係點幫盒子CAP圖?
高登阿伯 發表於 2019-3-19 23:32


capture card

TOP

capture card
naomi 發表於 2019-3-20 01:04


thx

TOP

是否就是插卡=1代,無插卡=2代

TOP

做唔到咁多人用MYTV.. TVB FAT FAT LA
266366 發表於 2019-3-19 23:58



    ISP月費包埋嘛~~

TOP

原本佢4K播81台都OK可接受, 比大廈天線靚.  
但經過最近一次更新後, 81台直播畫質明顯轉差, 雜訊, 起格,
...
samchung04 發表於 2019-3-19 10:08



    初時以為師兄講笑,
昨日我特登開黎睇,直播81台起格仔,差過接天線睇,真係嘔血!!

TOP

初時以為師兄講笑,
昨日我特登開黎睇,直播81台起格仔,差過接天線睇,真係嘔血!! ...
1個閒人 發表於 2019-3-20 09:34


係呀師兄, 我換左新電視一個月, 日日用MYTV盒睇直播81台, OK既, 睇三姨阿清唔會起渣, 但更新後明顯整低直播個bitrate (拍得住VIU藍app直播咁差), 連我老豆幾十歲都睇到, 問我有無set錯野.....

TOP

啲細節都出得唔錯
冇你哋講得咁差
naomi 發表於 2019-3-19 22:30



    有4K 60 又OK啵,  
4K 30會睇到好似畫格停滯

不過會吾會而家仲有鋪頭係賣緊第一代。
買完吾係第二代又真係再入多個惡夢 .

TOP

有4K 60 又OK啵,  
4K 30會睇到好似畫格停滯

不過會吾會而家仲有鋪頭係賣緊第一代。
買完 ...
freefdhk 發表於 2019-3-20 12:47



    一代同二代,機前盞LED三色燈,好似唔同樣的

TOP

有4K 60 又OK啵,  
4K 30會睇到好似畫格停滯

不過會吾會而家仲有鋪頭係賣緊第一代。
買完 ...
freefdhk 發表於 2019-3-20 12:47


新買嗰隻
前面板係鋼琴面
舊嗰隻係啞色面

TOP