266366 當前離線
中級會員
TOP
naomi 當前離線
『ファイナルファンタジーXIV』 ...
特級會員
些少離題,想請教下你係點幫盒子CAP圖? 高登阿伯 發表於 2019-3-19 23:32
高登阿伯 當前離線
進階會員
capture card naomi 發表於 2019-3-20 01:04
星願 當前離線
1個閒人 當前離線
做唔到咁多人用MYTV.. TVB FAT FAT LA 266366 發表於 2019-3-19 23:58
原本佢4K播81台都OK可接受, 比大廈天線靚. 但經過最近一次更新後, 81台直播畫質明顯轉差, 雜訊, 起格, ... samchung04 發表於 2019-3-19 10:08
samchung04 當前離線
初時以為師兄講笑, 昨日我特登開黎睇,直播81台起格仔,差過接天線睇,真係嘔血!! ... 1個閒人 發表於 2019-3-20 09:34
freefdhk 當前離線
啲細節都出得唔錯 冇你哋講得咁差 naomi 發表於 2019-3-19 22:30
有4K 60 又OK啵, 4K 30會睇到好似畫格停滯 不過會吾會而家仲有鋪頭係賣緊第一代。 買完 ... freefdhk 發表於 2019-3-20 12:47