唔緊要,慢慢慢慢回覆 536# chriskbchan

TOP

回覆 530# chriskbchan


我諗我大概知咩事
地區問題
要香港ip

TOP

師兄,小弟已裝KODI 1.4,但係唔知點樣加入Add-on v0.2.8,可否教教我,THX

TOP

米盒1裝KODI 會秒退
裝XBMC13.2只可以睇到一集...同埋有時會LOADING HANG左
之後再睇要重開
最近用SPMC1 ...
enviro50042c 發表於 2015-1-15 20:40



Thx! 試到米盒1可以用SPMC播放HKTV ADDON片, 但只有聲同黑畫面, 之後去改加速果幾個OPTIONS, 試到有畫面, 但又好LAG

可唔可分享你個設定?

TOP

米盒1裝KODI 會秒退
裝XBMC13.2只可以睇到一集...同埋有時會LOADING HANG左
之後再睇要重開
最近用SPMC1 ...
enviro50042c 發表於 2015-1-15 20:40


係喎,我都只係成功睇過一集,第二次再入去就狂loading....

TOP

Thx! 試到米盒1可以用SPMC播放HKTV ADDON片, 但只有聲同黑畫面, 之後去改加速果幾個OPTIONS, 試到有畫面 ...
lineager 發表於 2015-1-16 23:30


我都剛試了spmc, 都係有聲冇畫, 你講個加速設定即係點?

TOP

本帖最後由 enviro50042c 於 2015-1-17 01:28 編輯
我都剛試了spmc, 都係有聲冇畫, 你講個加速設定即係點?
SumLai 發表於 2015-1-17 01:24


後來我都發現係咁
因為我開頭淨係試入到廣告就無再試
廣告軟解唔覺有問題
但真正播先發現問題

KODI唔知點解會彈
XBMC就唔知點解會好LAG 又CLOSE唔到
SPMC就硬解FAIL

TOP

I am happy to accept donation of any amount if you like it:
chriskbchan 發表於 2015-1-12 14:19


我使用Eight AD100X 電視盒,
之前都不能看點播,
現在安裝 KODI v14.0 後再加上此 add-on 終於可以看了!
十分感謝!
給予donate, 雖然不多但想表示感謝! 請看Paypal~

KODI  的時間不知為何錯誤,
有沒人知可以點改?

TOP

我使用Eight AD100X 電視盒,
之前都不能看點播,
現在安裝 KODI v14.0 後再加上此 add-on 終於可以看了!
...
stonechi 發表於 2015-1-17 13:58



    Thanks!
    Is the timezone correct?

TOP

已裝KODI 1.4及Add-on v0.2.8 ,但係HKTV 直播黑晝面,點播都唔得,係咪有地方出錯?

TOP