H0_ 當前離線
初級會員
TOP
留白兄 當前離線
進階會員
manman991 當前離線
中級會員
lineager 當前離線
米盒1裝KODI 會秒退 裝XBMC13.2只可以睇到一集...同埋有時會LOADING HANG左 之後再睇要重開 最近用SPMC1 ... enviro50042c 發表於 2015-1-15 20:40
SumLai 當前離線
Thx! 試到米盒1可以用SPMC播放HKTV ADDON片, 但只有聲同黑畫面, 之後去改加速果幾個OPTIONS, 試到有畫面 ... lineager 發表於 2015-1-16 23:30
enviro50042c 當前離線
我都剛試了spmc, 都係有聲冇畫, 你講個加速設定即係點? SumLai 發表於 2015-1-17 01:24
stonechi 當前離線
I am happy to accept donation of any amount if you like it: chriskbchan 發表於 2015-1-12 14:19
chriskbchan 當前離線
Shadowfax
我使用Eight AD100X 電視盒, 之前都不能看點播, 現在安裝 KODI v14.0 後再加上此 add-on 終於可以看了! ... stonechi 發表於 2015-1-17 13:58