重有15個月,可能睇完都未摺呢。
buynaka 發表於 2016-11-27 15:30


唯有咁希望,如果真係執左,
又要睇俄文波。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

昨日傳出亞太區高層大地震,任命高峻為亞太區總裁及LeEco香港CEO......
一定冇問題,因為由賭神接手

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

點樣死谷爛谷都蝕大錢, 跟本無得救, 睇下拖數拖得幾耐咁解.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  HK006
一路講如果Le不是癲到要搞電動車,不會出現今天局面
cpk 發表於 2016-11-27 19:08


好難講, 佢唔攪電動車就可能未必「昆」到之前某D的融資人士
你諗下馬雲同雷軍一齊有份投資的電動車都生產左出黎
佢唔跟就會顯得唔得進取
D投資者未必會繼續科水

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 peterma 於 2016-11-27 22:54 編輯
回覆  peterma
今天看到篇文,話賈生說如果將投資去電車嘅$分一半去手機,就不會發生斷鏈事件.... ...
cpk 發表於 2016-11-27 21:47


其實我一路覺得電動車單野古古惑惑
唔係賈生比人呃就係佢聯合外人想呃D股東錢
佢就吹到投資成百億, 但有人估計佢都係投資左3億美金
而且之前內華達州財長都指稱間車廠(Farady Future)係龐氏騙局
間新車廠起係沙漠之中, 而且家公司之前從未生產過一部汽車
仲想呃內華達州的1.75億美元的政府補助
反而雷軍同馬雲間廠請的都係有名的外國甚至台灣車廠挖番黎的有料之人, 同埋人地架車已經在德國試車攞左個電動車速度第一名

另外佢手機果邊都仲係蝕緊錢的

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP