本帖最後由 peterma 於 2016-11-27 22:54 編輯
回覆 peterma
今天看到篇文,話賈生說如果將投資去電車嘅$分一半去手機,就不會發生斷鏈事件.... ...
cpk 發表於 2016-11-27 21:47 
其實我一路覺得電動車單野古古惑惑
唔係賈生比人呃就係佢聯合外人想呃D股東錢
佢就吹到投資成百億, 但有人估計佢都係投資左3億美金
而且之前內華達州財長都指稱間車廠(Farady Future)係龐氏騙局
間新車廠起係沙漠之中, 而且家公司之前從未生產過一部汽車
仲想呃內華達州的1.75億美元的政府補助
反而雷軍同馬雲間廠請的都係有名的外國甚至台灣車廠挖番黎的有料之人, 同埋人地架車已經在德國試車攞左個電動車速度第一名
另外佢手機果邊都仲係蝕緊錢的 |