本帖最後由 domon 於 2015-3-22 20:41 編輯
回覆  domon

我無講你不智, 你錄影節目, 我又係錄影節目. 質數差好多
不過我要求延遲少同能夠順暢就 ...
Yucie 發表於 2015-3-22 15:58


延遲少於兩分鐘.接收時沒有不暢順情況出現.
因為就算有兩秒鐘lag 都會破壞整個節目質素.
這是錄影發燒友們不容許存在的事情.

TOP

回覆 81# domon

如果講我2 個平價iptv, 都叫做睇足1 日lag 幾秒. 我可以接受既程度.
反正我平價比唔起domon 兄既iptv 服務. 日後錄左咩野, 通知聲

TOP

回覆  domon

如果講我2 個平價iptv, 都叫做睇足1 日lag 幾秒. 我可以接受既程度.
反正我平價比唔起domon  ...
Yucie 發表於 2015-3-22 22:30

回覆 Yucie.

我每晚都平均錄三個鐘頭東西.
每晚一至兩集電視劇走唔得雞咖啦.
加上差不多每兩天咁上下一次綜藝,例如 NTV 週四的"秘密縣人show", TV東京週六的"區街20大"等等.
還有深夜時份的 AKB48, Hello project, 桃色幸運草",乃木坂46 都是我必收藏之選.
多數用光碟方式收藏,這樣比較有系統化.成本是 DVD $1.5 蚊一小時, blu-ray disc 也是 一蚊一小時.

TOP

回覆 Yucie.

我每晚都平均錄三個鐘頭東西.
每晚一至兩集電視劇走唔得雞咖啦.
加上差不多每兩天咁上下一次 ...
domon 發表於 2015-3-23 13:56


    你點錄?仲有你仲未pm我

TOP

回覆 84# kofz

我回左你成個月啦
未用圓剛張capture card c985 lite 羅

TOP

回覆 83# domon

我錄係hdd 度, 而家一大堆av
QQ圖片20150323180538.jpg

TOP

回覆  domon

我錄係hdd 度, 而家一大堆av
Yucie 發表於 2015-3-23 18:40


用藍光錄影機都是先錄在其內置或另購的外置 hdd 度先,後才編輯燒碟.
如將全部 AKBingo 放入一隻 blu-ray 度.

TOP

回覆  kofz

我回左你成個月啦
未用圓剛張capture card c985 lite 羅
Yucie 發表於 2015-3-23 18:03


    你張卡有冇預錄功能?

TOP

回覆 Yucie.

我每晚都平均錄三個鐘頭東西.
每晚一至兩集電視劇走唔得雞咖啦.
加上差不多每兩天咁上下一次 ...
domon 發表於 2015-3-23 13:56



domon兄可否pm埋小弟680rmb月費係邊間iptv?

TOP

我剛剛又心痕買左另一個APK, 200元終身
睇ATX 好順, 又支援PC 睇, 而家200蚊PC 版同盒子一齊睇. 超正

P. ...
Yucie 發表於 2015-3-12 12:17



   Yucie兄可否pm小弟?
可以喺電腦睇好方便!

TOP