回覆  sport
原來係咁!CHING你唔提我真係冇留意到, 唔怪得g-skill 32gb咁平, 不過有冇散熱片差好遠?因為我 ...
hyzxo68 發表於 2019-9-23 22:09

今期ADATA ram 唔錯,可以話平靚正

TOP

收粒2手2系 有保既 平靚正

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

做乜要買2手2系?
3600 快 2600 > 17%
https://cpu.userbenchmark.com/Co ... n-5-3600/3955vs4040

TOP

回覆 11# sport
回覆 10# sunnykoomos

咁唔超RAM的話=冇分別? 因為我唔玩超頻, 最怕見到BSOD 價錢g-skill 3000同adata 3200兩者差唔多,一個散熱好D, 牌子好似麻麻(我上網見到都好似咁講), 一個名牌, 但散熱冇咁好, 唔知點簡好, 我最希望係耐用唔好壞就OK, 保養拎黎拎去寄黎寄去又係煩

香港有冇得單獨買am4 kit? SSP中央田果D有冇? 睇段片裝完am4 kit會唔會好似佢一樣 上下掉轉? 定係條友裝錯?

https://www.youtube.com/watch?v=U352rKE_9n0

TOP

回覆  sport
回覆  sunnykoomos

咁唔超RAM的話=冇分別? 因為我唔玩超頻, 最怕見到BSOD 價錢g-skil ...
hyzxo68 發表於 2019-9-24 00:24

ram 係睇用咩 IC,電子野邊有保証架,睇手神/人品

TOP

回覆 14# hyzxo68
其實宜家基本上3000或以上全部都係超出黎
只不過間廠保證可以行3000/3200咁解,正常用一般都好少出事
始終電子野,但ram有終身保養,壞拎去換就算

有AM4 kit,但標價更貴

TOP

做乜要買2手2系?
3600 快 2600 > 17%
sport 發表於 2019-9-23 23:52

同價位應該要 3600X 全新 vs 2700X 中古 先合理
或者 3600 vs 2700 中古

TOP

回覆 16# sunnykoomos
回覆 15# sport

明白了,最後決定3600+MSI MORTAX MAX+ADATA 3200 16GBx2, 落單前保險問下, 依家3系AMD CPU仲有冇D咩撞牌子ram/MB事件? 同埋win 10 直接升1903版有冇問題? 定係1809版穩定D?

咁香港有冇得單獨買返個AM4扣具俾我個cm tx3 cpu cooler用返? 因為依家個cooler都係N年前買

TOP

回覆 18# hyzxo68
無,經歷過2代已經改善曬
以前B-die都未必上到3000,宜家3000係基本

升win 10無問題,亦都應該升 (Window-Ryzen優化)
但宜家1903好多bug,我自己裝真機無野但 VM裝就中IME輸入法bug
我係你會直接等 19H2 (9月/10月出)

AM4扣具我唔清楚,答唔到

TOP

除左3600, 仲有粒3500x出緊山, 大家都係6c6t竟然勁過9400f, 可能比3600更有CP

TOP