本帖最後由 ckyuen2 於 2021-4-22 21:24 編輯
「4GB仲長期賣緊街」:乜你覺得仲有好多人用4GB ram
「唔使吓吓要老點人用16GB嘅」:系統都去咗 ...
sport 發表於 2021-4-22 20:53 
自己睇5#不解釋
——
2GB RAM仲可以開機入win10
4GB 又點會有問題呢
你自己根本唔熟平機要點取捨
系統食幾多又點,有虛擬記憶體喎,你唔識?
4GB真係仲唔少人用,舊機計
何況我係講而家仲賣緊4GB款
唔止notebook而係desktop廠機本港行貨都仲有
有得用SSD做虛擬記憶體就唔好仲諗住以前用HDD果套
文書咋,使幾快先得
俾夠8GB已經多咗一倍 |