提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

用NE400w都夠 仲平$375
racing 發表於 2010-9-23 19:24

我今日先介紹阿哥用450C

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

買左幾多錢...
racing 發表於 2010-9-23 20:49


未知道,佢自已去買的,我話$440

TOP

回復 25# H.M.LAM
有得選擇當然用有信心既啦;雞牛萬一燒左就白白浪費了一百幾十。

TOP

回復 26# jackgreen


    雞牛當勁牛,梗係有事la,500w雞牛都冇壓力la

TOP

本帖最後由 cscscss 於 2010-9-30 18:14 編輯

平牛平平地用半年
勁牛貴1-2倍用幾年
隻牛壞左又要出街買過隻
自己考慮下
跑車牛我試過半年唔夠壞左
跟住買左隻antec既用左4年都仲用緊-v-

ide隻hd可以用轉頭轉返sata
bt用is ok

TOP