本帖最後由 乂小南乂 於 2017-7-27 16:27 編輯
回覆  kmhei


    感謝感謝, 多謝2位C兄教識小弟咁多野
KIKI; 發表於 2017-7-27 16:14



火牛買大小小, 1080ti sli 750W 只係岩岩夠.
愈大D, 佢負載無咁高, 長命D, 火牛都係keep 60%-70% usage 係 good environment

CORSAIR RM850X CMPSU-RM850X (Full Modular 全模組) 850W 80Plus Gold Cable Management 火牛        HK$ 1180

機箱留意返, 1080ti zotac amp ex 果張 32.5長, 記得揀個長D既箱, 2張背板都好肯熱, 留意個箱對流
唔好聽d sales講 用 inwin303, 熱到你叫阿媽, 有緣今晚你都見到我

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 21# 乂小南乂


    C兄, 已收到
咁有無推薦邊款機箱散熱唔錯, 大同樣衰唔緊要, 效能最重要

TOP

回覆 22# kmhei


    我會上網自學, 剛剛立過幾眼, 相信係我知識範疇內既

TOP

本帖最後由 乂小南乂 於 2017-7-27 16:49 編輯
回覆  乂小南乂


       C兄, 已收到
咁有無推薦邊款機箱散熱唔錯, 大同樣衰唔緊要, 效能最 ...
KIKI; 發表於 2017-7-27 16:34


機箱唔係我強項, 可以比D tips你由果個方向揀
首先你放 台面  定  台底 (個環境係點?, 可以比你買到幾大既箱)
要散熱好 (假設前入風,  後上出 )
前面 就唔好揀D 靜音, 好似100R 呢D靜音箱,  揀返D前面有洞仔直接抽生風啦

我自己為左壓住7700K同1080TI zotac amp, 因為呢張PK野實在太長, 本身想揀 nzxt H440, 340 , 但係都有FD用緊呢2隻,  呢D前面合到實一實, 得個小小位入風,  240冷排又要裝前面, 姐係話迫緊入面既野食 CPU排出黎既風...

最後我揀左 cosair 760T (但都幾貴下=.= 好似千四, 我相信有D實平過佢)
講壓機箱溫度 一定好過 inwin303, nzxt H440, 340 , RX460 呢D大路箱
想睇corsair 760T 呢類e-atx箱, 可以去正都, 有成個櫃放佢個系列
令唔令就見人見志啦....
我要裝fan controller 同 cd-rom 同散熱先揀佢姐
不過我都係一張1080ti, 你就2張, 所以你自己要諗清楚, 唔係2張卡發熱你都幾大件事架

比張圖你望下啦, 我7700K 4.8 壓到full load 都係50-60
Zotac 1080ti amp 都係29度左右, 打機都係40-50度零(印象中)




機箱溫度就長期都係26-27度 待機, 打機就30-32 (室溫24度)

TOP

回覆 25# 乂小南乂

我放台面, 我會為左佢, 買過張新枱
我就跟C兄你, 選擇corsair 760T .
貴真係唔係問題, 最緊要有需要 感謝.

TOP

intel的話 岩岩出果粒7820X抵玩 4800蚊 效能等同上代$7900既6900K

TOP

intel的話 岩岩出果粒7820X抵玩 4800蚊 效能等同上代$7900既6900K
eeeyou 發表於 2017-7-27 20:34

粒7800X都岩岩跌到落三千有找,同樓主原本想買既6800K同級。

TOP

回覆  乂小南乂

我放台面, 我會為左佢, 買過張新枱
我就跟C兄你, 選擇corsair 760T .
貴真係唔係 ...
KIKI; 發表於 2017/7/27 17:28


最後點出

TOP