本帖最後由 乂小南乂 於 2017-7-27 16:49 編輯
回覆 乂小南乂
C兄, 已收到
咁有無推薦邊款機箱散熱唔錯, 大同樣衰唔緊要, 效能最 ...
KIKI; 發表於 2017-7-27 16:34 
機箱唔係我強項, 可以比D tips你由果個方向揀
首先你放 台面 定 台底 (個環境係點?, 可以比你買到幾大既箱)
要散熱好 (假設前入風, 後上出 )
前面 就唔好揀D 靜音, 好似100R 呢D靜音箱, 揀返D前面有洞仔直接抽生風啦
我自己為左壓住7700K同1080TI zotac amp, 因為呢張PK野實在太長, 本身想揀 nzxt H440, 340 , 但係都有FD用緊呢2隻, 呢D前面合到實一實, 得個小小位入風, 240冷排又要裝前面, 姐係話迫緊入面既野食 CPU排出黎既風...
最後我揀左 cosair 760T (但都幾貴下=.= 好似千四, 我相信有D實平過佢)
講壓機箱溫度 一定好過 inwin303, nzxt H440, 340 , RX460 呢D大路箱
想睇corsair 760T 呢類e-atx箱, 可以去正都, 有成個櫃放佢個系列
令唔令就見人見志啦....
我要裝fan controller 同 cd-rom 同散熱先揀佢姐
不過我都係一張1080ti, 你就2張, 所以你自己要諗清楚, 唔係2張卡發熱你都幾大件事架
比張圖你望下啦, 我7700K 4.8 壓到full load 都係50-60
Zotac 1080ti amp 都係29度左右, 打機都係40-50度零(印象中)

機箱溫度就長期都係26-27度 待機, 打機就30-32 (室溫24度)
 |