呢個 ITX 箱 散熱唔錯, 但到時可能要自己加個矮身
至於 DC-ATX 火牛, 你可以用住原裝先, 祗要你 ...
snap820 發表於 2018-2-9 04:51 
thanks ching, 其實部機都唔會成日用
而家都好小開電腦, 而家用SAMSUNG 直踏入隻NAS 拎戲播, 但覺得佢好垃圾地慢同唔識播返上次你停左果個時間
係SEAFOOD ICHY想整部MEDIA CENTER睇戲, 同順便可以玩埋EURO TRUCK
先諗住用住佢送果隻牛先
我估隻牛唔會攪燒部機掛? 最多佢都係自燒? |