佢果D係120W 外置DC 牛

CHING有咩好介紹?
kensmile 發表於 2018-2-8 18:03

睇你用咩ITX箱,有d箱可以用ATX / SFX牛。

TOP

本帖最後由 MelonGx 於 2018-2-8 19:29 編輯

播 4K 片
冇 1060 或 8C16T 二選一 一定會窒
但呢兩樣嘢超晒你 budget 唔駛諗喇

播 1080P 片
是但一隻 Pentium/Cerelon 都得
隨便買喇
要性價比高啲 就 i3 8100 大陸 Tray + H110/B150 魔改
大陸散裝 比 香港行貨 平 2xx,冇保養而已

TOP

播 4K 片
冇 1060 或 8C16T 二選一 一定會窒
但呢兩樣嘢超晒你 budget 唔駛諗喇

播 1080P 片
是但一隻 Pen ...
MelonGx 發表於 2018-2-8 19:26

播 4K 片1050ti都得。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

播 4K 片
冇 1060 或 8C16T 二選一 一定會窒
但呢兩樣嘢超晒你 budget 唔駛諗喇

播 1080P 片
是但一隻 Pen ...
MelonGx 發表於 2018-2-8 19:26


唔知粒RYZEN 5 夠唔夠睇4K呢, 不過我好小睇就真
DL D SOURCE都係720 - 1080 我用部55" 電視睇都覺得夠睇

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

呢個 ITX 箱   散熱唔錯, 但到時可能要自己加個矮身




至於 DC-ATX 火牛, 你可以用住原裝先, 祗要你 ...
snap820 發表於 2018-2-9 04:51


thanks ching, 其實部機都唔會成日用
而家都好小開電腦, 而家用SAMSUNG 直踏入隻NAS 拎戲播, 但覺得佢好垃圾地慢同唔識播返上次你停左果個時間
係SEAFOOD ICHY想整部MEDIA CENTER睇戲, 同順便可以玩埋EURO TRUCK
先諗住用住佢送果隻牛先

我估隻牛唔會攪燒部機掛? 最多佢都係自燒?

TOP

都未出, 等下人地出報告先   不過我估一定夠, 只係 CPU loading 多少問題  ...
snap820 發表於 2018-2-9 09:29


話哂都新U, 我都覺得應該免強播到, 可惜我未係4K電視

TOP

唔知粒RYZEN 5 夠唔夠睇4K呢, 不過我好小睇就真
DL D SOURCE都係720 - 1080 我用部55" 電視睇都覺得夠睇 ...
kensmile 發表於 2018-2-9 09:23

同 6850K 一樣
最多去到低 bitrate
一係買顯示卡

TOP

樓主留意:
你部機直駁電視睇乜格式嘅片都得,用potplayer咩都都幫你轉晒碼!之但係做DLNA(MEDIA SERVER)就要小心,因為DLNA係直出冇解碼,要你部電視能否支援H265同 TrueHD 解碼或其他最新視頻/音頻格式?否則有聲有畫或是有畫冇聲,要把影片檔壓到你電視能解碼的格式,(另外外置字幕也要注意電視是否支援),電腦硬體解碼只是直連(HDMI/DVI/Display port)到監視器,而chrome cast/screen mirroring(share)等投影技術也可但會失真,DLNA原汁原味但對裝置(電視)要求高(要內置解碼)。

TOP