dougowong 當前離線
DOUGOWONG
中級會員
TOP
yinhk 當前離線
進階會員
CHing 覺得邊款好d? yinhk 發表於 2013-9-10 12:19
ellis 當前離線
因為女友想買部DESKTOP,但就當然個CASE愈細愈好, 但我淨係砌過ATX,對細CASE就無研究,想請救下CHING們: ... yinhk 發表於 2013-9-9 22:15