提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 22# hyzxo68
正常呀,個頻寬係share

我見樓主開post話 2 SSD+2 HDD,無話要求4+ SATA wo
我建議樓主換 NVME SSD啦,宜家好平
買隻 intel 660p 1TB,$740
宜家480GB裝 window,其他去曬 1TB SSD + 4TB HDD

AM4可以用到2020年呀,理論上可以支援Ryzen 4000,不過AMD比唔比就另一回事

底板唔好再cut啦,低一級會差好遠

TOP

m2 ssd vs sata ssd ,幾乎冇分別,咪用sata ssd囉!
你用又唔係我用,最重要自己認為好就得
sport 發表於 27/9/2019 01:06 AM

M.2.係插頭,SATA係制式,2者無終突,何來分別

TOP

M.2.係插頭,SATA係制式,2者無終突,何來分別
sunnykoomos 發表於 2019-9-27 11:23

師兄:人家講緊速道,下次理解清楚先

TOP

回覆 33# sunnykoomos
回覆 34# sport

我搵到解決方法了, 用msi b450m mortax max, 然後買一張PCIE to sata 卡加2個sata位, 2個m.2位留黎將來upgrade, CHING可唔可以推薦一張PCIE to sata 卡? 預$200, 平平地ok, 唔需要raid, 速度比起底板我知道會打折扣, 其實我有個DVD想用返, 有時買書附送的CD要用, 另一個SATA位就留黎做"士啤"

另外, 我隻antec hcg 520搵人睇過有問題, 原本6個sata位只有4個用到(線的問題, 果陣俾過A sir睇), 係咪買返2個Molex to sata power cable就可以? 會唔會燒火牛

TOP

師兄:人家講緊速道,下次理解清楚先
sport 發表於 27/9/2019 06:17 PM



我既理解,樓主係講緊插頭,傳統SATA vs M.2.

TOP

回覆 35# hyzxo68
買 msi b450 tomahawk max會唔會簡單D? 原生有6個SATA

可以,唔會燒火牛
不過antec hcg 520應該都8-9年? 不如換過隻啦

TOP

回覆 37# sunnykoomos
師兄, 想問下Asrock b450 steel legand ATX 呢塊比起tomahawk max/mortax max用料如何? 我冇理解錯的話, 係咪最多可插5 sata+1 m2或者4 sata+2 m2?




- 4 x SATA3 6.0 Gb/s 連接埠, 支援 RAID (RAID 0, RAID 1 和 RAID 10), NCQ, AHCI 和 Hot Plug*
- 2 x ASMedia ASM1061 支援的 SATA3 6.0Gb/s 連接埠, 支援 NCQ, AHCI 和 Hot Plug
- 1 x Ultra M.2 插槽 (M2_1), 支援 M Key 2230/2242/2260/2280 型 M.2 PCIe 模組至 Gen3 x4 (32 Gb/s) (Matisse, Picasso, Summit Ridge, Raven Ridge 和 Pinnacle Ridge) 或 Gen3 x2 (16 Gb/s) (Athlon 2xxGE 系列 APU 和 Raven Ridge 2)**
- 1 x M.2 插槽 (M2_2), 支援 M Key 2230/2242/2260/2280/22110 型 M.2 SATA3 6.0 Gb/s 與 M.2 PCIe 模組至 Gen3 x2 (16 Gb/s)**

*M2_2, SATA3_3 與 SATA3_4 共用通道。若其中任何一個介面正在使用,則其他介面都將不可用。


https://www.asrock.com/mb/AMD/B4 ... w.asp#Specification

TOP

回覆 38# hyzxo68
tomahawk同mortar 好D
呢2個list係外國既比較
https://docs.google.com/spreadsh ... /edit#gid=229691480
https://docs.google.com/spreadsh ... =true#gid=639584818

一般係 1個M.2. or 2個SATA,2選一
mortax 的話就 下面條PCI-E x16(x4 mode) or 1個M.2. or 2個SATA,3選一

TOP

回覆 39# sunnykoomos
Thx師兄, 如無意外應該都係Mortax Max, 最後想問下B450 所有底板係咪只有Tomahawk Max同Mortax Max唔洗自己update BIOS就用到3600? 同埋將來加張PICE TO SATA卡會唔會同我張GTX 1070撞左?

火牛預之後換靚D既, 到時換埋X080 TI/SUPER...換埋機箱...再換埋MON.... 所以今次要忍手

TOP