仲有好多人感覺Acer 好易壞。問佢咩問題,壞邊度就話聽朋友講。
但真正苦主可能百中無一。

via HKEPC Read ...
hktmt 發表於 2017-10-18 10:38

呢啲咪係口啤囉。
十幾廿年前,Acer出曬名易壞,多問題,啲Driver 唔齊又寫得差,攪到成日藍畫面。當人人身邊都有啲親朋好友中招嘅,日子耐咗個名自然就衰咗。

via HKEPC Reader for Android

TOP

最新平平地執左部acer swift 5 14”來用。希望可以用到2年唔壞。

TOP

Acer  野做工差,notebook 都壞過2部,有一部仲要係用用下個較位爆,好耐之前家用廠機都中過下伏。呢個牌子現時只有投影機叫做可以買得下

TOP

小弟有部 7750G 仲用緊, 以經用佐 4 ,5年
希望用多十年

TOP

我部E5-575g買返來唔夠一年,拎左去整兩次,一次死電,一次死板.而我本人都係錫機之人,唔會用得好粗.再加上部 ...
ryanng 發表於 2017-10-18 11:45


我都係E5 575, 最近塊panel 突然出死點, 淘左塊IPS panel 返黎換, 畫質好左, 但自己換手工差, 個框整淆左少少...

TOP

我都係E5 575, 最近塊panel 突然出死點, 淘左塊IPS panel 返黎換, 畫質好左, 但自己換手工差, 個框整淆左 ...
deep@hkepc 發表於 2017-10-19 16:55

師兄,請問塊IPS panel 咩model number???

TOP

師兄,請問塊IPS panel 咩model number???
hehe161 發表於 2017-10-20 03:06



http://www.panelook.com/LTN156HL ... overview_24407.html

TOP