nigel 當前離線
進階會員
TOP
jackykiller 當前離線
Will Be Banned
Banned
Miipp 當前離線
特級會員
Qookei 當前離線
Heavy Mac User
原帖由 Miipp 於 2008-11-23 13:15 發表 裝完全 driver/工具/程式後, 速度有無跌返?
pk1667 當前離線
想要新的開始, 就要告別某些過去 ...
無比膏 當前離線
元老會
原帖由 nigel 於 2008-11-23 12:04 發表 lag only under xp
原帖由 pk1667 於 2008-11-23 14:59 發表 即係 vista 無問題, 反而係 xp 就出現呢個情況?
GR8609 當前離線
原帖由 GR8609 於 2008-11-23 18:30 發表 CPU 佔用率好似好高下咁.
荒木飛呂彥 當前離線
↖舒服樣↗