lag only under xp

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

裝完全 driver/工具/程式後, 速度有無跌返?

TOP

原帖由 Miipp 於 2008-11-23 13:15 發表
裝完全 driver/工具/程式後, 速度有無跌返?

你見到既,已經係行緊vista下出既test

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 nigel 於 2008-11-23 12:04 發表
lag only under xp


真架? 你又做左白老鼠呀?

TOP

原帖由 pk1667 於 2008-11-23 14:59 發表


即係 vista 無問題, 反而係 xp 就出現呢個情況?


仲係未解決XP??

TOP

CPU 佔用率好似好高下咁.

TOP

原帖由 GR8609 於 2008-11-23 18:30 發表
CPU 佔用率好似好高下咁.

cpu係行緊600mhz

TOP

Qookei
你部SR26用落有冇咩大問題,我諗住年尾出,比下意見

TOP