原帖由 De_N_N_iS 於 2009-7-15 23:54 發表

有冇 wwan 天線同 埋 sim 卡槽..


諗緊買8775定8781好

[ 本帖最後由 Qookei 於 2009-7-16 00:07 編輯 ]

TOP

原帖由 Qookei 於 2009-7-16 00:06 發表


諗緊買8775定8781好

8781啦......
反正都係..上次我買 370個間都OK

TOP

補D 內部圖黎睇下啦

TOP

原帖由 De_N_N_iS 於 2009-7-16 00:11 發表

8781啦......
反正都係..上次我買 370個間都OK

俾個link黎丫,thx

TOP

原帖由 Qookei 於 2009-7-16 00:19 發表

俾個link黎丫,thx

http://item.taobao.com/auction/i ... 5980d&x_id=0db1

TOP

原帖由 De_N_N_iS 於 2009-7-16 00:16 發表
補D 內部圖黎睇下啦

已改5100
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

上面應該有個SLOT 比 TUBRO MEMORY 的..個一個諗諗下張硬解卡

TOP

原帖由 De_N_N_iS 於 2009-7-16 00:42 發表
上面應該有個SLOT 比 TUBRO MEMORY 的..個一個諗諗下張硬解卡

插到短卡咋
8781要2條天線,但我部機得一條spare

TOP

原帖由 Qookei 於 2009-7-16 00:49 發表

插到短卡咋
8781要2條天線,但我部機得一條spare

搬張 5100過去....
8781 插 MAIN 都OK的了....

TOP

原帖由 Qookei 於 2009-7-16 00:49 發表

插到短卡咋
8781要2條天線,但我部機得一條spare


相信你部機冇WWAN Ready
1. WWAN 要2條天線
2. X200s 應該預3條俾wireless N 既 , 即合共5條天線
你張WLAN 如果係N 既話應該插哂3條天線

TOP