Qookei 當前離線
Heavy Mac User
特級會員
原帖由 De_N_N_iS 於 2009-7-15 23:54 發表 有冇 wwan 天線同 埋 sim 卡槽..
TOP
De_N_N_iS 當前離線
攝影,是和自己對話
進階會員
原帖由 Qookei 於 2009-7-16 00:06 發表 有 諗緊買8775定8781好
原帖由 De_N_N_iS 於 2009-7-16 00:11 發表 8781啦...... 反正都係..上次我買 370個間都OK
原帖由 Qookei 於 2009-7-16 00:19 發表 俾個link黎丫,thx
原帖由 De_N_N_iS 於 2009-7-16 00:16 發表 補D 內部圖黎睇下啦
原帖由 De_N_N_iS 於 2009-7-16 00:42 發表 上面應該有個SLOT 比 TUBRO MEMORY 的..個一個諗諗下張硬解卡
原帖由 Qookei 於 2009-7-16 00:49 發表 插到短卡咋 8781要2條天線,但我部機得一條spare
孔明仔 當前離線
你認真就輸了 ...
EPC義工團