原帖由 mega65 於 2009-10-17 10:33 發表
我上網搵過~有25個 driver 是否全部要安裝??
特別notebook 上既function key (大細聲,光暗等),是唔係一定要裝佐driver 先有 ?

會唔會有咩sony 既 program / driver 會剷機後用唔番??

大細聲&光暗就一般唔裝都用到, 只係畫面唔顯示你禁左掣
其他fn + fX既掣就多數要裝driver先得

理論上如果裝齊driver, 唔會有野用唔到

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP