HTTPHK 當前離線
中級會員
TOP
hood1916 當前離線
BillyKo 當前離線
風十三 當前離線
特級會員
回復 風十三 用WMP PLAY 1080P/720P MP4/WMV極之順! 因為有GMA HD硬解(X3100都有)! 不過PLAY YOUTUBE 108 ... HTTPHK 發表於 21-9-2010 22:45
p0486 當前離線
進階會員
斯路頓 當前離線
i5版會唔會好d? 不過相對又貴好多 斯路頓 發表於 2010-9-21 23:20
nicholas723 當前離線
7ming 當前離線
器材先決