回復 9# 風十三
用WMP PLAY 1080P/720P MP4/WMV極之順!
因為有GMA HD硬解(X3100都有)!
不過PLAY YOUTUBE 1080P係用FLASH!
FLASH個所謂硬解似乎流流地!
只得U5400又唔夠力PLAY 1080P FLASH!

TOP

無知一問
點樣可以一個mon slow window 另駁mon播片

TOP

又真係唔錯喎.... 多謝分享~

TOP

回復  風十三
用WMP PLAY 1080P/720P MP4/WMV極之順!
因為有GMA HD硬解(X3100都有)!
不過PLAY YOUTUBE 108 ...
HTTPHK 發表於 21-9-2010 22:45

咁我明白多啲

TOP

回復 12# hood1916
插HDMI線去TV度,跟住去INTEL顯卡設定/多重顯示度選擇就可以!
重可以選擇慳電D,熄埋NOTEBOOK個MON,直接出TV都得!
好簡單!

TOP

請問ching win7 有幾分?

TOP

i5版會唔會好d?
不過相對又貴好多

TOP

i5版會唔會好d?
不過相對又貴好多
斯路頓 發表於 2010-9-21 23:20

I5版貴成千幾蚊,不如用$1000買隻40GB SSD換可能重抵玩!
部機都係俾我同女友上下網,駁TV睇下PPS同MOVIE,U5400暫時夠用了!

TOP

我考慮緊U160 還是 Edge 13..
一部 U5400...一部 SU7300...

TOP

只係$4000???咁真係唔錯喎

TOP