呢部机我買左一陣就賣都賣唔切.好睇唔好使.

我永遠唔會去高x等腦埸買電腦,費事因小失大.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

唔好話腦場啦, 最大果兩間連鎖店咪一樣黑...
買notebook的話, 除非真係一o的好缺貨既model
佢要你先落訂, 一兩個鐘/一兩日先返去拎機
真係買唔過

TOP

諗住幫屋企人買機,
一心入黎爬下文,
點知就見到呢個post><
多謝樓主提醒!

TOP

最鬼憎落訂, 今日[形]住有咩事時囉唔返
到今時今日, 香港既電腦商場都係咁黑
好似上面位帥兄講, 去百老匯O個D慢慢驗好D

TOP

回復 11# desmanwong


    desmanwong C hing 我之前聽你講過 話好快賣左.

但我 study 習慣左,
一個 LCD 看video,
一個 LCD take notes.
而且係看 PDF 用 筆 寫 free hand notes.

因我主要係在library study,
so 用埋 energizer xp18000 的話.

佢的:
1. dual mon
2. 快CPU (3倍atom)
3. 2GB ram (一般atom 得1G)
4. 保三年
5. 輕... x200t 1.5KG 我男仔都唔夠力, 點都要買番部勁d o既. w100 呢部OK wor.

無w100 我next choice 係 fujitsu uh900,
o個部你比一比個config.... 差二千差好遠.

thx ching 先.

TOP

唔好話腦場啦, 最大果兩間連鎖店咪一樣黑...
買notebook的話, 除非真係一o的好缺貨既model
佢要你先落訂,  ...
DeathKnight 發表於 2011-9-11 22:10



    C hing,
我就係因 fade out model,
比左少少訂.. 之后請看內文....

TOP

btw, 其實又黑唔o西... 如果你好似我咁老........

但如果你係 C 9.. 咁其實仲OK oy, 你唔會知有問題 :P

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

PS... 我反而想問 2 大連鎖店... 係指  Foxtress && B way?

thx

TOP