alfredku 當前離線
中級會員
師兄,我唔識分咩 mon 打咩mon,雖然知道 IPS mon 好,但去買時都唔識分辨!!! 另外我都好懶去求人幫忙買野,亦都唔好意思周圍問託人! Uni ownership 我都唔知係乜? thx smartlam 發表於 2015-8-20 20:48
TOP
smartlam 當前離線
進階會員
師兄,老實講你都有點被動!! Google就可以了解清楚啦!!! 呢版8月最多大學買電腦既討論帖(即Univers ... alfredku 發表於 2015-8-20 21:49
甜鬆餅糕 當前離線
多謝師兄俾意見,因我屋企用長擺一位置,所以希望大部啲好睇好多! 加上我都會自己換 SSD,如果買我原本想果 ... smartlam 發表於 2015-8-20 21:22
睇過呢部實機,雖然係1080p,但可視角度同個mon既色水感覺一般, 如果唔介意,咁呢部G50都冇咩問題 實際上 ... 甜鬆餅糕 發表於 2015-8-20 22:43
唔該哂師兄,因現在 SSD 120GB 便宜,都係三舊水上下,加上我大部份都係做文書、及一般解像產品照片,大部份資料都係靠雲端,雲端間唔中清理下都夠用。同埋我最多睇下 Youtube,平時完全唔打機,但自己又 budget 有限,所以都係選擇徘徊 5K 左右。 thx~ 我依家用咗三年部筆電,係 Fujitsu LH531Z03B Daul Core B970,RAM 由 2G 加錢至 6GB。我上年換咗 SSD 120GB 後,暢順開心使用中,覺得都十分夠用。正常其實我唔使買 i5 都夠添,不過都希望將來都用多一兩年。 smartlam 發表於 2015-8-20 22:48
話時話,我現在都有兩部 Fujitsu Notebook,一部 LH531 B970 用咗三年,感覺個 mon 色水及可視角度買可以。 另一部上年尾買 LH532 i3 3110M,呢部個 Mon 就真係仲差過前者,正面睇都覺得有點朦,打斜睇可視角度更加麻麻! 依家去腦場或上網睇 Notebook 資料,大部份都唔列出個 mon 資料,感覺有點難知悉及選擇! 想請教…有咩辦法或測試軟件,可知自己用緊部 Notebook 個 mon,究竟係咩級別? thx smartlam 發表於 2015-8-21 13:23
唔明白你想知咩級別係乜嘢意思。買之前問清楚試清楚,同要Sales喺Invoice寫明Configuration. FYI. ... alfredku 發表於 2015-8-21 16:00
即係現在腦場陳列嘅筆電,全部都冇列明係 TN 定 IPS 屏幕,有啲連解像度都冇添! 雖然都知道幾仟蚊,都好難買到 IPS mon 筆電,但我覺得腦場都應該顯示清楚~ smartlam 發表於 2015-8-21 16:13
leave 當前離線
即係現在腦場陳列嘅筆電,全部都冇列明係 TN 定 IPS 屏幕,有啲連解像度都冇添! 雖然都知道幾仟蚊,都好難 ... smartlam 發表於 2015-8-21 16:13