本帖最後由 alfredku 於 2015-8-20 21:52 編輯
師兄,我唔識分咩 mon 打咩mon,雖然知道 IPS mon 好,但去買時都唔識分辨!!!

另外我都好懶去求人幫忙買野,亦都唔好意思周圍問託人!

Uni ownership 我都唔知係乜?

thx
smartlam 發表於 2015-8-20 20:48

師兄,老實講你都有點被動!!
Google就可以了解清楚啦!!!
https://www.google.com/search?q= ... TF-8&gws_rd=ssl
TN Vs. IPS Vs. VA
IPS vs TN Monitor
呢版8月最多大學買電腦既討論帖(即University Notebook Ownership Program)。
雖然我都可以教你點樣可以買,
但我估你都係唔想咁麻煩。

TOP

無論點都好,唔該哂先!

師兄,老實講你都有點被動!!
Google就可以了解清楚啦!!!



呢版8月最多大學買電腦既討論帖(即Univers ...
alfredku 發表於 2015-8-20 21:49

TOP

多謝師兄俾意見,因我屋企用長擺一位置,所以希望大部啲好睇好多! 加上我都會自己換 SSD,如果買我原本想果 ...
smartlam 發表於 2015-8-20 21:22

睇過呢部實機,雖然係1080p,但可視角度同個mon既色水感覺一般,
如果唔介意,咁呢部G50都冇咩問題
實際上15.6" $5k左右都算咁上下了

TOP

本帖最後由 smartlam 於 2015-8-21 00:09 編輯

唔該哂師兄,因現在 SSD 120GB 便宜,都係三舊水上下,加上我大部份都係做文書、及一般解像產品照片,大部份資料都係靠雲端,雲端間唔中清理下都夠用。同埋我最多睇下 Youtube,平時完全唔打機,但自己又 budget 有限,所以都係選擇徘徊 5K 左右。 thx~

我依家用咗三年部筆電,係 Fujitsu LH531Z03B Daul Core B970,RAM 由 2G 加錢至 6GB。我上年換咗 SSD 120GB 後,暢順開心使用中,覺得都十分夠用。正常其實我唔使買 i5 都夠添,不過都希望將來都用多一兩年。

睇過呢部實機,雖然係1080p,但可視角度同個mon既色水感覺一般,
如果唔介意,咁呢部G50都冇咩問題
實際上 ...
甜鬆餅糕 發表於 2015-8-20 22:43

TOP

本帖最後由 alfredku 於 2015-8-21 11:45 編輯
唔該哂師兄,因現在 SSD 120GB 便宜,都係三舊水上下,加上我大部份都係做文書、及一般解像產品照片,大部份資料都係靠雲端,雲端間唔中清理下都夠用。同埋我最多睇下 Youtube,平時完全唔打機,但自己又 budget 有限,所以都係選擇徘徊 5K 左右。 thx~

我依家用咗三年部筆電,係 Fujitsu LH531Z03B Daul Core B970,RAM 由 2G 加錢至 6GB。我上年換咗 SSD 120GB 後,暢順開心使用中,覺得都十分夠用。正常其實我唔使買 i5 都夠添,不過都希望將來都用多一兩年。
smartlam 發表於 2015-8-20 22:48

師兄,你可以去電腦節睇下比較下,可能會平一點或者有禮物送。
而Fortress好似有多2年Fortress自家保養,
仲有睇下係咪Windows 10,可以慳回升級Windows 10既時間及麻煩。

TOP

本帖最後由 smartlam 於 2015-8-21 13:27 編輯

話時話,我現在都有兩部 Fujitsu Notebook,一部 LH531 B970 用咗三年,感覺個 mon 色水及可視角度買可以。

另一部上年尾買 LH532 i3 3110M,呢部個 Mon 就真係仲差過前者,正面睇都覺得有點朦,打斜睇可視角度更加麻麻!

依家去腦場或上網睇 Notebook 資料,大部份都唔列出個 mon 資料,感覺有點難知悉及選擇!

想請教…有咩辦法或測試軟件,可知自己用緊部 Notebook 個 mon,究竟係咩級別? thx

TOP

話時話,我現在都有兩部 Fujitsu Notebook,一部 LH531 B970 用咗三年,感覺個 mon 色水及可視角度買可以。

另一部上年尾買 LH532 i3 3110M,呢部個 Mon 就真係仲差過前者,正面睇都覺得有點朦,打斜睇可視角度更加麻麻!

依家去腦場或上網睇 Notebook 資料,大部份都唔列出個 mon 資料,感覺有點難知悉及選擇!

想請教…有咩辦法或測試軟件,可知自己用緊部 Notebook 個 mon,究竟係咩級別? thx
smartlam 發表於 2015-8-21 13:23

唔明白你想知咩級別係乜嘢意思。買之前問清楚試清楚,同要Sales喺Invoice寫明Configuration.
FYI.
http://www.benchmarkhq.ru/english.html?/be_monitor.html

TOP

即係現在腦場陳列嘅筆電,全部都冇列明係 TN 定 IPS 屏幕,有啲連解像度都冇添! 雖然都知道幾仟蚊,都好難買到 IPS mon 筆電,但我覺得腦場都應該顯示清楚~

唔明白你想知咩級別係乜嘢意思。買之前問清楚試清楚,同要Sales喺Invoice寫明Configuration.
FYI.
...
alfredku 發表於 2015-8-21 16:00

TOP

本帖最後由 alfredku 於 2015-8-21 16:32 編輯
即係現在腦場陳列嘅筆電,全部都冇列明係 TN 定 IPS 屏幕,有啲連解像度都冇添! 雖然都知道幾仟蚊,都好難買到 IPS mon 筆電,但我覺得腦場都應該顯示清楚~
smartlam 發表於 2015-8-21 16:13

分別 TN 定 IPS 屏幕靠自己雙眼,平既電腦好少有IPS,除非舊款。
腦場有時Display個電腦未必係佢標示個Configuration。

TOP

即係現在腦場陳列嘅筆電,全部都冇列明係 TN 定 IPS 屏幕,有啲連解像度都冇添! 雖然都知道幾仟蚊,都好難 ...
smartlam 發表於 2015-8-21 16:13

基本上有IPS既都會寫明,因爲IPS係買點黎。
就算真係無寫,都好容易check,只要從高角度望落去,睇下有無嚴重變色,有就係TN,無就係IPS。
(當然,要問清楚實際貨品同陳列品係咪一樣)

TOP